بی ام و ایکس 5

با امکانات و مشخصات بی ام و ایکس 5 پلاگین هیبریدی آشنا شوید

بی ام و ایکس 5 پلاگین هیبریدی برای عرضه در بازار اروپا آماده شده است. شرکت بی ام و این مدل را به چهارمین نسل تکنولوژی eDrive تجهیز کرده است.

شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و عرضه مدل پلاگین هیبریدی ایکس 5 xDrive45e را در بازار اروپا شروع کرده است. این خودرو از چهارمین نسل تکنولوژی eDrive بهره می‌برد. بی ام و X5 پلاگین هیبریدی از یک موتور 6 سیلندر 3 لیتری بهره می‌برد که می‌تواند 282 اسب بخار قدرت تولید کند، البته با وجود واحد الکتریکی حدود 110 اسب بخار به قدرت آن اضافه خواهد شد، از این رو قدرت ترکیبی این شاسی بلند لوکس 338 اسب بخار و گشتاور آن نیز 600 نیوتن‌متر خواهد بود.

مشخصات بی ام و ایکس 5 پلاگین هیبریدی

بی ام و ایکس 5

قدرت تولید شده از موتور BMW X5 مدل پلاگین هیبریدی به واسطه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک به تمامی چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. طراحان درگاه شارژ این خودرو را در گلگیر جلو سمت چپ نصب کرده‌اند. همچنین بر روی بدنه این خودرو نشانه‌های متفاوتی وجود دارد که می‌توان این مدل را نسبت به نسخه‌های استاندارد تشخیص داد. طبق اعلام شرکت بی ام و، این خودرو می‌تواند ظرف مدت 5.6 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین حداکثر سرعت این خودرو نیز 235 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این شاسی بلند لوکس به کمک پلاگین هیبریدی خود دارای برد الکتریکی حدود 67 تا 87 کیلومتر است و حداکثر سرعت در حالت الکتریکی نیز 135 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

بی ام و ایکس 5

قوای محرکه الکتریکی نسخه ایکس 5 xDrive45e توسط باتری لیتیوم-یونی 24 کیلووات ساعتی پشتیبانی می‌شود که از جدیدترین تکنولوژی مدیریت انرژی هوشمند بهره می‌برد. محفظه بار این خودرو دارای حجم 500 لیتری بوده که البته نسبت به مدل‌های استاندارد حدود 150 لیتر کمتر است. بی ام وی ایکس 5 پلاگین هیبریدی به صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی و دامپرهای با کنترل الکترونیکی تجهیز شده است که البته قابلیت فرمان‌پذیری تمام چرخ‌ها نیز به صورت آپشن خواهد بود. از سایر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم صوتی حافظت از عابران پیاده اشاره کرد که با ایجاد صوت به عابران هشدار می‌دهد تا متوجه این خودرو پلاگین هیبریدی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ماشین المانیه دیگه حزف نداره

  2. امکاناتشون خیلی خوبه عالیه