نسخه بازطراحی شده گلکسی فولد

نگاه نزدیک به نسخه بازطراحی شده گلکسی فولد سامسونگ

به باور سامسونگ، نسخه بازطراحی شده گلکسی فولد (Galaxy Fold) آماده‌ی ورود به بازار است. این کمپانی پیش از عرضه‌ی رسمی، گوشی منعطف خود را با اصلاحات صورت گرفته به نمایش گذاشت.

نخستین تغییری که در نسخه بازطراحی شده گلکسی فولد جلب توجه می‌کند، به محافظ نمایشگر آن مربوط می‌شود. لایه‌ای که حفاظت از نمایشگر 7.3 اینچی آمولد را در این دستگاه برعهده دارد، حالا تا حاشیه‌ها امتداد یافته است و برخلاف گذشته، به راحتی‌ جدا نمی‌شود. همچنین از حباب‌گرفتگی و ورود گرد و غبار به کناره‌های صفحه نیز جلوگیری می‌کند.

تغییرات زیادی را در نسخه بازطراحی شده گلکسی فولد می‌توان دید

حالا حافظ‌های پلاستیکی را هم در نزدیکی مکانیسم تاشدگی می‌توان دید. وظیفه‌ی آن‌ها این است که از ورود غبار و رطوبت به درز لولا جلوگیری کنند. تغییرات دیگری نیز برای حفظ یکپارچگی قطعات داخلی اعمال شده است.

شکاف بین پنل پشتی و قسمت برآمده‌ی دستگاه، کوچک‌تر شده و یک تقویت‌کننده‌ی فلزی هم درست زیر بخش تاشونده‌ی نمایشگر قرار گرفته است. این می‌تواند از لق شدگی پس از بارها باز و بسته کردن صفحه، جلوگیری کند. در نسخه اولیه سامسونگ گلکسی فولد لولا بسیار ضعیف بود و در کمتر از یک هفته، علایم استهلاک از خود بروز می‌داد.

نسخه بازطراحی شده گلکسی فولد

مهم‌تر از همه اینکه در حالت تاشده، فاصله بین دو نیمه‌ی گوشی به طرز محسوسی کاهش یافته؛ این به معنای باریک‌تر شدن دستگاه در وضعیت تاشده است. با تمام این اوصاف، هنوز نمی‌دانیم که آیا سامسونگ این بار کار خود را درست انجام داد یا خیر؟ تغییرات ایجاد شده در بلند مدت اثر خود را نشان می‌دهند و برای رسیدن به پاسخ، حداقل باید چند ماه از عرضه‌‌ی این گجت بگذرد.

اما کمپانی کره‌ای برای راحت کردن خیال مشتریان، 70 درصد از هزینه تعمیر نمایشگر گلکسی فولد را تقبل خواهد کرد. همچنین علاوه بر یک قاب، خدمات ویژه‌ای را به مشتریانی ارائه خواهد داد که این گوشی منعطف را در کره جنوبی پیش‌خرید می‌کنند.

نسخه بازطراحی شده گلکسی فولد

طبق تازه‌ترین اطلاعات انتشار یافته، نسخه بازطراحی شده سامسونگ گلکسی فولد در ماه جاری (سپتامبر)، با قیمتی حدود 2000 دلار وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این ازاون هاس ک جم میشه ?

  2. چرا اینطوره این