ال جی جی 8 ایکس تینکیو

نگاه اولیه به ال جی جی 8 ایکس تینکیو با نمایشگر دوگانه تاشو (گجت تی وی)

گوشی ال جی جی 8 ایکس تینکیو (LG G8x ThinQ) در جریان نمایشگاه IFA 2019 به همراه نمایشگر ثانویه معرفی شد. در ادامه، ویدیوی بررسی اولیه ال جی G8x را مشاهده می‌کنید.

شرکت ال جی در نمایشگاه ایفا 2019 برلین آلمان از گوشی جدید جی 8 ایکس تینکیو (LG G8 ThinQ) با نمایشگر ثانویه و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی رونمایی کرد. ال جی G8x نسخه‌ای بهبود یافته از G8 است که اکنون به نمایشگر دوم نیز مجهز شده است. ال جی جی 8 ایکس تینکیو از نمایشگر 6.4 اینچی اولد با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دوربین اصلی دوگانه 12 + 13 مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون 855، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد.

یکی از ویژگی‌های مهم ال جی جی 8 ایکس تینکیو، استحکام زیاد آن است؛ پوشش محافظ گوریلا گلس 6 در جلو و پشت و استاندارد IP68 برای محافظت در برابر آب و گردوغبار، این ادعا را تایید می‌کند. ال جی همچنین در کنار این گوشی یک نمایشگر ثانویه با نام DualScreen را معرفی کرده است. این نمایشگر ثانویه نسبت به مدل V50 بهبود پیدا کرده و در اصل یک قاب تاشو است که نمایشگر دوم 6.4 اینچی را به گوشی متصل می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه گوشی ال جی G8x را در گجت تی وی مشاهده کنید و با قابلیت‌ها و مشخصات گوشی جدید ال جی بیشتر آشنا شوید:

ویدیوی بررسی اولیه ال جی جی 8 ایکس تینکیو

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من با گوشی های تاشو مخالفم

  2. این تاشو ها چیه جدیدیه اومده بنظرم خیلی مسخرس قیمتشم بالاس

  3. 1,ایا کیفیت هردو باهمدبرابره
    2,میاونستدخیلی بهتر باشه
    3,خوب اینجوری وی 50بی متنی میشه

  4. خوب خیلی جالبه ففط چرا واسهدنمایشگر دوم ناچ گذاشتن

    و اینکه مشتاق شدم برم رابط کاربری جدید ال جی رو ببینم