گوشی هواوی پی 30 پرو

نگاهی به رنگ های جدید گوشی هواوی پی 30 پرو (گجت تی وی)

رنگ های جدید گوشی هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) با نام‌های Mystic Blue و Misty Lavender معرفی شده‌اند. با مشاهده این ویدیو می‌توانید با ظاهر جدید پرچمدار هواوی آشنا شوید.

هواوی در نمایشگاه ایفا 2019 گوشی جدیدی معرفی نکرد، اما آخرین پرچمدار خود یعنی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) را از لحاظ ظاهری به‌روزرسانی کرد. در جریان این رویداد، دو رنگ جدید برای گوشی هواوی پی 30 پرو معرفی شد که جذابیت خاص خود را دارند. البته رنگ‌های قبلی این گوشی نیز بسیار زیبا و جذاب بودند، اما این رنگ‌های جدید توانسته‌اند گوشی را متفاوت‌تر از قبل کنند.

در ظاهر جدید هواوی پی ۳۰ پرو، این گوشی با قرارگیری رنگ‌های براق در بالا و مات در پایین، کمی به گوشی‌های گوگل پیکسل شباهت پیدا کرده است. دو رنگ جدید با نام‌های Mystic Blue و Misty Lavender عرضه می‌شوند که اولی آبی و دومی رنگی بین صورتی و بنفش است. به نظر می‌رسد هواوی، استراتژی معرفی رنگ‌های جدید را برای کمک به فروش بیشتر این گوشی در نظر گرفته است. همچنین به همراه این گوشی‌ها، رابط کاربری EMUI 10 نیز ارائه می‌شود که البته این به‌روزرسانی نرم افزاری برای نسخه‌های قبلی P30 Pro هم عرضه خواهد شد. در پایان شما را دعوت می‌کنیم که با تماشای این ویدیو در گجت تی وی، با رنگ‌های جدید گوشی هواوی پی 30 پرو آشنا شوید:

ویدیوی رنگ های جدید گوشی هواوی پی 30 پرو

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*