خودروهای پیش فروش شده سایپا

تمامی خودروهای پیش فروش شده سایپا تا پایان مهر 98 به مشتریان تحویل داده می‌شود

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش گفت تمامی خودروهای پیش فروش شده سایپا که از سال گذشته معوقه مانده‌اند تا پایان مهر 98 به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش عنوان کرد از آنجایی که بسیاری از خودروهای دارای کسری قطعات سایپا به مرحله تکمیل و تجاری‌سازی رسیده‌اند و از سویی طرح عبور مستقیم و تولید کلیه محصولات سایپا به شکل کامل اجرا شد، خودروهای معوقه سایپا مربوط به تعهدات سال 97 تا پایان مهرماه سال جاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد. وی افزود خودروهای پرتیراژ قابله عرضه سایپا در این طرح به مشتریان عرضه می‌شوند و آن دسته از مشتریان خودروهای خانواده رنو، برلیانس و آریو که به دلیل خروج شرکت‌های خارجی قابل تولید نیستند، در صورت مشارکت در طرح تبدیل، خودروهای تبدیلی به آنها تحویل داده می‌شود.

جایگزینی خودروهای پیش فروش شده سایپا

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در ادامه عنوان کرد از آنجایی که هر یک از محصولات برند مشترک پیش فروش شده به مشتریان با دو یا سه محصول قابل عرضه جایگزین شده است. چنین موضوعی میزان تعهدات را افزایش داده است و به همین دلیل زمان تحویل خودروها به مشتریان طولانی شده است. وی تاکید کرد هم‌اکنون به صورت همزمان به پیش فروش‌های مربوط به سال 97، فروش فوری و فروش اعتباری سال 98 در کنار طرح‌های جایگزین خودروهای خارجی در حال پاسخگویی هستیم تا در زمان کوتاهی تمام این تعهدات را به سرانجام برسانیم. باقری در پایان خاطرنشان کرد پس از اینکه تحویل خودروهای معوقه سال 97 به پایان رسید، بلافاصله پاسخگویی به تعهدات سال جاری را نیز شروع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*