هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ

نگاهی به هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ نسخه دنیای قهرمانان مارول (گجت تی وی)

نسخه جدید هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ با نام Marvel Dimension of Heroes در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد تا شما را به دنیای مارول و ابر قهرمان‌های آن ببرد.

لنوو میراژ نام هدست واقعیت افزوده Lenovo است که در نمایشگاه ایفا 2019 اپلیکیشن مخصوص نسخه اونجرز این هدست با نام Marvel Dimension of Heroes معرفی شده و حالا شما می‌توانید به دنیای مارول سفر کنید و در قالب یکی از ابر قهرمان‌ها با دشمنان مبارزه کنید. پیش از این با استفاده از هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ می‌توانستید به دنیای جنگ ستارگان بروید و در قالب یک جدای به مبارزه با نیروهای خبیث بپردازید و حالا لنوو دنیای جدیدی را به این هدست واقعیت افزوده آورده است.

اکنون کیت دستگاه لنوو به همراه دو کنترلر جدید عرضه می‌شود. باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی هدست تا 8 ساعت دوام می‌آورد و کنترلرها نیز از باتری‌های قلمی استفاده می‌کنند. هر کنترلر دارای یک دسته آنالوگ، دکمه پاور و دو کلید دیگر است و روی دستگاه هم یک سری دکمه فیزیکی برای انتخاب حالت‌های مختلف و ورود به منو دیده می‌شود. هدست واقعیت افزوده جدید لنوو از گوشی های هوشمند اندرویدی و آی او اسی پشتیبانی می‌کند و ابر قهرمان‌های مختلف دنیای مارول با آن قابل بازی کردن هستند. هر یک از کاراکترها سبک مبارزه خاص خود را دارند که این موضوع می‌تواند باعث جذابیت این هدست شود. برای بازی با این هدست باید علاوه بر خرید دستگاه، نرم افزار Marvel Dimension of Heroes را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید. در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم می‌توانید با ویژگی‌های این نسخه از هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ آشنا شوید.

ویدیوی نسخه جدید هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ

مطالب نمایشگاه IFA 2019 را از این صفحه در گجت نیوز دنبال کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*