مشخصات فنی شیائومی می میکس 4

مشخصات فنی شیائومی می میکس 4 ؛ دوربین 100 مگاپیکسلی و نمایشگر 90 هرتزی

مشخصات فنی شیائومی می میکس 4 (Xiaomi Mi MIX 4) بار دیگر به بیرون درز پیدا کرد. بر اساس جدیدترین گزارش٬ می میکس ۴ به دوربین 100 مگاپیکسلی و یک نمایشگر با نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز خواهد بود.

همگام با معرفی گوشی‌های پرچمدار برندهای سامسونگ٬ اپل و هواوی٬ حال شیائومی نیز می‌خواهد از پرچمدار جدید سری میکس خود پرده برداری کند. هرچند هنوز این دیوایس معرفی نشده٬ اما مشخصات فنی شیائومی می میکس 4 به بیرون درز کرده است.

مشخصات فنی شیائومی می میکس 4

این اطلاعات نشانگر تجهیز پرچمدار شیائومی به یک نمایشگر آبشاری جدید است که کمپانی ویوو نیز از آن در گوشی ویوو نکس 3 استفاده کرده است. علاوه بر این٬ نمایشگر این دیوایس دارای نرخ رفرش 90 هرتزی است. در بخش دوربین٬ یک سنسور 100 مگاپیکسلی را می‌توان پشت قاب این گجت یافت. شیائومی به تازگی خبر از معرفی یک گوشی مجهز به سنسور دوربین 100 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ را اعلام کرده بود. حال به نظر می‌رسد این دیوایس٬ می میکس 4 است.

در جلو نیز یک دوربین سلفی با مکانیزم پاپ آپ قرار دارد که در بین گوشی‌های میان‌رده‌ی پریمیوم و همچنین پرچمداران بازار به یک گرایش جدید تبدیل شده است. این گوشی همچنین با سرعت شارژ 40 واتی شارژ می‌شود. گفته می‌شود این سرعت به لطف فناوری Mi Charge Turbo شیائومی برای شارژ بیسیم نیز استفاده می‌شود. این درحالیست که گوشی پرچمدار می 9 از فناوری شارژ بیسیم 20 واتی پشتیبانی می‌کند.

گزارش‌های پیشین به حضور یک نمایشگر با وضوح 2K در جلوی قاب این گوشی اشاره دارند. بدنه‌ی این دیوایس تمام سرامیکی بوده و از پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 پلاس همراه 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی قدرت می‌گیرد. لازم به ذکر است که می میکس ۴ یک گوشی 5G خواهد بود.

هنوز زمان معرفی و عرضه‌ی این گوشی به صورت رسمی اعلام نشده است. باید منتظر بمانیم طی روزهای آینده اخبار بیشتری از پرچمدار شرکت شیائومی به دست ما برسد. گجت نیوز را دنبال کنید.