تیزر تبلیغاتی ویوو نکس 3

تیزر تبلیغاتی ویوو نکس 3 نمایشگر آبشاری و طراحی تمام صفحه آن را نشان می‌دهد

گوشی ویوو نکس ۳ (VIVO NEX 3) در یک ویدیوی رسمی درخشید. همسو با رندرهای پیشین، تیزر تبلیغاتی ویوو نکس 3 هم لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر دستگاه را به تصویر می‌کشد.

کمپانی چینی آماده‌ی رونمایی از سومین نسل ویوو نکس در تاریخ 25 شهریور می‌شود و تبلیغات خود را نیز آغاز کرده است. احتمالا یکی از ویژگی‌های مشتری پسند این گوشی، نمایشگر آبشاری آن خواهد بود؛ چیزی که در تیزر تبلیغاتی ویوو نکس 3 هم برجسته شده است. انحنای لبه‌های نمایشگر، تا فریمی فلزی امتداد می‌یابد که از دکمه‌های مجازی حساس به فشار (پاور و تنظیم صدا) میزبانی می‌کند.

گوشی ویوو نکس 3

گوشه‌های گرد شده و نوار بسیار باریکی هم در بالای صفحه نمایش دیده می‌شود که محل تعبیه اسپیکر مکالمه است. باید ببینیم با این طراحی، نسبت نمایشگر به بدنه در پرچمدار جدید ویوو چقدر خواهد بود.

همچنین در این ویدیو، ماژول دوربین پاپ آپ را می‌توان دید که ظاهرا یک سنسور دوربین و یک فلاش LED دارد؛ هرچند که برخی گزارش‌ها، به وجود دوربین سلفی دوگانه نیز در ویوو نکس 3 اشاره کرده‌اند.

اما در پشت گوشی، ماژول دوربین سه‌گانه‌ و طراحی دایره‌ای شکل آن خودنمایی می‌کند. طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA)، این مجموعه متشکل از یک سنسور 64 مگاپیکسلی و یک جفت سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود. نشانی از اسکنر اثر انگشت هم در پنل پشتی دیده نمی‌شود که به معنای وجود این حسگر در زیر  صفحه نمایش است.

تیزر تبلیغاتی ویوو نکس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*