نیسان پاترول 2020

تصاویر فیس لیفت نیسان پاترول 2020 منتشر شد

تصاویر جدیدی از نیسان پاترول 2020 بدون پوشش‌های استتاری منتشر شد. فیس لیفت نیسان پاترول نسبت به قبل با ظاهر جدیدی معرفی خواهد شد. در ادامه با امکانات و مشخصات این شاسی بلند آشنا می‌شویم.

اخیرا تصاویر جدیدی از فیس لیفت نیسان پاترول 2020 منتشر شده است که بسیاری از بخش‌ها فاقد پوشش‌های استتاری هستند و به همین دلیل می‌توان تقریبا با ظاهر جدید این خودرو آشنا شد. این تصاویر در خارج از نمایندگی نیسان و در شهر دبی تصویربرداری شده‌اند. تمامی بخش‌ها به جز بخش جلوپنجره بازطراحی شده این خودرو قابل مشاهده هستند. با کمی دقت متوجه می‌شویم که نمای جلوی پاترول جدید نسبت به آخرین مدل خود در سال 2010 با تغییرات زیادی همراه بوده است.

مشخصات نیسان پاترول 2020

نیسان پاترول 2020

شرکت ژاپنی نیسان برای فیس لیفت شاسی بلند فول‌سایز خود از چراغ‌های جلوی جدید و متفاوتی استفاده کرده است که در کنار آنها دی‌لایت‌های تیزی قرار دارند. در بخش جلویی شاهد ورودی‌های هوای عمودی هستیم که در زیر چراغ‌ها قرار داشته و تا تریم کرومی اطراف مه‌شکن‌ها امتداد دارند. در قسمت عقب نیز میزان تغییرات اندک بوده است و به طور کلی شاهد طرح قدیمی هستیم، اما طراحان چراغ‌های جدید و تریم کرومی را برای این بخش در نظر گرفتند.

نیسان پاترول 2020

طرحان برای داخل کابین نیز تغییرات زیادی را اعمال کرده‌اند. در کابین شاهد نمایشگری در بالای داشبورد هستیم که سیستم اطلاعات و سرگرمی را ارائه می‌کند و در زیر آن نیز یک نمایشگر بزرگ جای دارد که با آن می‌توان بخش‌های مختلف خودرو مثل تهویه مطبوع و بخاری را کنترل کرد. طراحان در کنسول مرکزی نیز یک انتخاب‌گر دوار به جای دسته‌دنده قرار داده‌اند. کارشناسان می‌گویند نیسان پاترول 2020 نسبت به گذشته از لحاظ موتور تغییری نخواهد کرد و شرکت نیسان برای این شاسی بلند بزرگ همان موتور 4 لیتری V6 با قدرت 275 اسب بخار و موتور 5.6 لیتری V8 با قدرت 390 اسب بخار ارائه خواهد کرد. گفته می‌شود این خودرو در بازار آمریکا همانند گذشته با موتور V8 و به نام آرمادا عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این خودرو تا قبل از پایان سال 2019 به صورت رسمی رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*