سیستم عامل آیپد

سیستم عامل آیپد برای نخستین بار در 30 سپتامبر عرضه خواهد شد

شرکت اپل به زودی سیستم عامل آیپد –  iPadOS را معرفی خواهد کرد. لازم به ذکر است که آیپد او اس می‌تواند از مدل های چند سال گذشته آیپد هم پشتیبانی کند.

شرکت اپل برای نخستین بار قصد دارد سیستم عامل آیپد را معرفی کند. این شرکت در ماه ژوئن اعلام کرد که iPad را از iOS جدا می‌کند و به نظر می‌رسد که اولین گام را برای عملی کردن وعده خود را با آیپد او اس برداشته است. به زودی شاهد انتشار سیستم عامل جدید برای iPad خواهیم بود که به صورت رسمی از سیستم عامل گوشی، جدا خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درباره تفاوت‌ها وجود ندارد، اما اپل سعی کرده با ارائه ویژگی‌های قدرتمند در سیستم عامل iPad، تفاوت‌های بیشتری ایجاد کند.

ویژگی های سیستم عامل آیپد یا آیپد او اس

iPadOS دارای برخی ویژگی های پیشبینی شده همانند افزودن ویجت‌ها به صفحه اصلی، نمایش مرورگر سافاری مشابه سیستم رومیزی، Files App جدید و بهبود در انجام چند کار به صورت همزمان دانست. iPadOS برای نخستین بار در آیپد جدید 10.2 اینچی اپل که در تاریخ 8 مهر (30 سپتامبر) عرضه خواهد شد، قرار خواهد گرفت. در صورتی که در چند سال اخیر یک iPad Air 2 یا بالاتر، یک آیپد پرو، نسل پنجم یا بالاتر آیپد و آیپد مینی 4 یا بالاتر خریداری کرده‌اید، می‌توانید بروزرسانی سیستم را انجام دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*