آیفون 11 اپل

گالری عکس و نگاه نزدیک به آیفون 11 اپل

در گالری عکس آیفون 11 اپل، نگاهی نزدیک به آیفون جدید انداخته و طراحی این گوشی را از زوایای مختلف مرور خواهیم کرد. این شما و این گالری تصاویر اپل آیفون ۱۱ – Apple iPhone 11 .

عرضه آیفون 11 ده روز بعد از رونمایی آن، در روز بیست و نهم شهریور ماه آغاز خواهد شد. قیمت گوشی برای نسخه پایه آن 699 دلار در نظر گرفته شده است. این در حالی است که قیمت گوشی آیفون ایکس آر در سال گذشته 749 دلار بود و از طرفی در مدل جدید، پیشرفت‌های نرم افزاری و سخت افزاری متعددی صورت گرفته است.

نگاه نزدیک به آیفون 11 اپل نشان داد حین تماشای پنل جلویی گوشی، هیچ تفاوتی بین آن و آیفون ایکس آر مشاهده نخواهید کرد. به همین دلیل، متاسفانه، همچنان در بالاترین قسمت نمایشگر، یک ناچ بزرگ خواهید دید.

همه گوشی‌سازان، رفته رفته در حال مهاجرت به راهکارهایی همچون حفره روی نمایشگر، دوربین سلفی پاپ آپی، دوربین سلفی اسلایدری یا چرخشی، یا ناچ کوچک شبیه به قطره آب هستند. با نگاه به پنل پشتی، یکی از تفاوت‌های ظاهری و سخت افزاری اصلی را خواهید دید؛ دوربین گوشی اقتصادی اپل در سال 2019 دوگانه است.

نگاه نزدیک به آیفون 11 اپل

آیفون 11 اپل

برخلاف انتظار، لنز سنسور ثانویه افزوده شده به دوربین تک سنسور آیفون Xr، از نوع فوق عریض است. به لطف میدان دید بالای آن، عکاسی از مناظر طبیعی و صحنه‌های دارای اشیای زیاد، که نیازمند قاب تصویر بزرگی هستند، امکان‌پذیر می‌شود. دو سنسور، همانند دوربین دوگانه به کار رفته در گوشی های اپل از سال 2016، روی برآمدگی متفاوتی قرار ندارند. به عبارتی اکنون روی پنل پشتی گوشی یک ماژول دوربین متشکل از دو سنسور با لنزهای بزرگ دیده می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین تغییرات ظاهری آیفون 11 استفاده از شیشه در پنل پشتی آن محسوب می‌شود. این در حالی است که سال 2018، برخلاف دو مدل پرچمدار، بدنه گوشی اقتصادی از جنس پلاستیک بود. همانند آیفون ایکس آر، برای آیفون 11 نیز گزینه‌های رنگی متعددی معرفی شده و با یک گوشی رنگارنگ رو به رو هستید؛ صورتی، سفید، سبز، زرد، مشکی و قرمز شش گزینه رنگ آن به شمار می‌روند.

آیفون 11 اپل

رابط کاربری اپلیکیشن دوربین به طور کامل تغییر کرده است. دلیل این کار، وجود سیستم عامل آی او اس 13 روی گوشی و همچنین استفاده از یک ماژول دوربین متفاوت است. یکی از قابلیت‌های جالب نرم افزار دوربین، که پیشتر در رابط کاربری اپلیکیشن اینستاگرام دیده بودیم، امکان ضبط ویدیو با نگه داشتن انگشت روی کلید شاتر است. به این ترتیب در زمان جابه‌جایی از حالت عکاسی به حالت فیلم برداری، سوژه را از دست نخواهید داد.

این موضوع به معنی عدم امکان عکاسی پیاپی (Burst Shots) نیست. برای گرفتن عکس‌ به صورت پشت سر هم، کافی است شاتر را به سمت چپ بکشید.

رزولوشن دوربین سلفی به 12 مگاپبکسل افزایش پیدا کرده است. این دوربین همچنان از نوع TrueDepth بوده و از سیستم تشخیص چهره سه بعدی فیس آیدی پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های جالب دوربین سلفی گوشی که در نگاه نزدیک به آیفون 11 اپل توجه ما را به خود جلب کرد، امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن بود. اپل این حالت فیلم برداری را Slofies نامیده است.

اپل سرانجام یک حالت عکاسی در شب (Night Mode) به اپلیکیشن دوربین گوشی های آیفون افزود. باید در عمل توانایی این حالت برای ثبت عکس در تاریکی شب را دید. تا امروز، گوشی های آیفون در این زمینه حرف زیادی برای گفتن نداشته‌اند.

بخش قابل توجهی از ویژگی‌های آیفون‌های سال 2019 مدیون تراشه جدید آن‌ها است. به عنوان نمونه، به ادعای سازنده، تراشه اپل A13 دوام باتری گوشی‌های آیفون را چند ساعت افزایش می‌دهد. میزان مصرف انرژی و توان پردازشی این تراشه در مقایسه با قبل به ترتیب 40 درصد و 20 درصد بهبود پیدا کرده است.

مهم‌ترین تغییران آیفون 11 افزایش دوام باتری، مجهز شدن به تراشه‌ای سریعتر و دوربین باکیفیت‌تر مجهز به لنز اولترا واید است. به غیر از این موارد، می‌توان آن را شبیه به آیفون ایکس آر دانست. نمایشگر ال سی دی گوشی 6.1 اینچی است. تفاوت نمایشگر دو گوشی، استفاده از شیشه‌ای محکم‌تر روی مدل جدید است، به طوری که به ادعای اپل، با محکم‌ترین گوشی هوشمند دنیا رو به رو هستیم!

قیمت گوشی برای نسخه پایه مجهز به 64 گیگابایت ظرفیت داخلی 699 دلار است. این قیمت برای نسخه‌های مجهز به 128 گیگابایت و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فایل داخلی، به 749 دلار و 849 دلار افزایش پیدا می‌کند.

گالری عکس اپل آیفون 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. واقعا دیگع خسته نشدید انقدر در مورد این گوشی مقاله نوشتین؟؟

  2. از اپل بعید بود اینحور گوشی هایی بزنه

  3. ای بابا همش شد ایفون ۱۱ ک چیزای دیگه نیست ? ایفون هم گرونه هم تو ایران بدرد نمیخوره

  4. سلام، رزولیشن تغییری نکرده، چقدر شده.؟

  5. به نظرم اپل داره درجا میزنه و بزودی جایگاهشو از دست میده تا الان من ایفون 7 رو دوست دارم

  6. واقعا تا الان طراحی دوربین از این زشتر و بدریخت تر دنیای تکنولوژی به خودش ندیده