ویدیوی تبلیغاتی اپل برای آیفون 11

تماشا کنید: ویدیوهای تبلیغاتی اپل برای آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و اپل واچ سری 5

نخستین ویدیوهای تبلیغاتی اپل برای آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و اپل واچ سری 5 منتشر شد.  در این ویدیوها اپل به طور مختصر ویژگیهای مهم محصولات جدید خود را معرفی کرده است.

اپل محصولات سال 2019 خود را در کنفرانسی باشکوه معرفی کرد. آیفون 11 (iPhone 11)، آیفون 11 پرو (iPhone 11 Pro) و آیفون 11 پرو مکس (iPhone 11 Pro Max) سه پرچمدار سال 2019 اپل هستند که برای افزایش هرچه بیشتر سود سهام این شرکت تلاش خواهند کرد. در کنار آیفون‌های جدید، از نسل پنجم ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ سری 5 نیز پرده‌برداری شد و در کنار متریال جدید، قابلیت‌های جدیدی نیز به آن افزوده شده است. در ادامه و در ویدیوی تبلیغاتی اپل برای آیفون 11 ، 11 پرو، 11 پرو مکس و اپل واچ سری 5 قابلیت‌های جدید این آی دیوایس‌ها را تماشا خواهیم کرد.

در ابتدا به ویدیوی معرفی آیفون 11 پرو می‌پردازیم که در آن نحوه ساخت، میزان دوام دستگاه، چیپ A13، عمر باتری، دوربین سه گانه جدید همراه با رابط کاربری جدید آن، حالت شب (Night Mode)، ضبط و ویرایش ویدیو، نمایشگر جدید Super Retina XDR، حریم شخصی و فناوری تشخیص چهره (Face ID) به تصویر کشیده شده‌اند تا هرکسی را مشتاق خرید یک آیفون ۱۱ پرو کنند.

ویدیوی بعدی مربوط به ارزان‌قیمت‌ترین آیفون سال 2019، یعنی آیفون 11 است. رنگ‌های متنوع این گوشی، دوربین دوگانه با طراحی جدید، مقاومت در برابر نفوذ آب، کیفیت ضبط ویدیو، ضبط ویدیوی اسلوموشن در حالت سلفی، فناوری تشخیص چهره (Face ID)، سرعت، حالت شب (Night Mode)، نمایشگر و عمر باتری از جمله مواردی هستند که در این ویدیو به نمایش در می‌آیند.

و در نهایت ویدیوی پایانی اختصاصا برای اپل واچ سری ۵ بوده که گوینده به ویژگی اعلام زمان اصرار دارد، اما در کنار آن به قابلیت‌های متنوع این ساعت هوشمند نظیر پاسخ دادن به تماس‌ها، کنترل وسایل متصل به اینترنت اشیا و مکان‌یابی به وسیله GPS اشاره می‌کند. همچنین اپل واچ می‌تواند شما را بیدار کند، به لطف NFC نقش کارت اعتباری‌تان را ایفا کند، موسیقی مورد علاقه‌تان را بگذارد و صد البته، سیری را فعال کند.

شما مایل به خرید کدام یک از محصولات امشب اپل هستید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*