جزئیات و تاریخ انتشار نسخه آزمایشی بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر

نسخه آزمایشی (بتا) بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر (Call of Duty: Modern Warfare) به زودی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در این مطلب از جزئیات و زمان انتشار آن اطلاع پیدا کنید.

نسخه آزمایشی بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر در دو دوره زمانی مختلف منتشر می‌شود و اینکه چه زمانی می‌توانید به تجربه آن بپردازید، بستگی به پلتفرم شما خواهد داشت.

تاریخ انتشار نسخه آزمایشی بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر

اولین بتای بازی در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) آغاز می‌شود و تا تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور) ادامه خواهد داشت. دومین بتای بازی نیز از تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) آغاز خواهد شد و در 23 سپتامبر (1 مهر) به پایان خواهد رسید. در این نسخه‌های آزمایشی، شما به بخش چند نفره آنلاین و تعدادی از بهترین نقشه‌های بازی دسترسی خواهید داشت و در کنار آن‌ها، محتواهای اختصاصی دریافت می‌کنید.

با اینکه نسخه‌های بتا معمولا برای تمام پلتفرم‌ها عرضه می‌شوند تا مخاطبان بتوانند نقاط ضعف و باگ‌های احتمالی بازی را به گوش سازندگان برسانند اما شرکت اکتیویژن نسخه آزمایشی بازی را در ابتدا تنها در اختیار دارندگان کنسول پلی استیشن 4 قرار خواهد داد. در نتیجه کسانی که نسخه پلی استیشن 4 بازی را پیش خرید کرده‌اند، زودتر از دیگر می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر

و اما در هفته دوم، کسانی که نسخه رایانه های شخصی و ایکس باکس بازی را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند زودتر از دیگران به نسخه دسترسی زودهنگام (early access) بازی دست پیدا کنند اما با توجه به قرارداد اکتیویژن با سونی، دارندگان کنسول پلی استیشن 4 می‌توانند هر پنج روز هفته دوم را به تجربه این بازی بپردازند؛ حتی در صورتی که بازی را پیش خرید نکرده باشند.

اکتیویژن در تلاش است تا بیشترین میزان مخاطب را به پیش خرید بازی ترغیب کند. دانلود نسخه بتا نیز چندان سخت نخواهد بود، کسانی که نسخه فیزیکی بازی را پیش خرید کرده‌اند، در روزهای ذکر شده، کد دانلود بازی را در ایمیل خود دریافت خواهند کرد. کسانی هم که نسخه دیجیتال بازی را سفارش داده‌اند، از همان حساب کاربری که بازی را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند نسخه بتا را مستقیما دریافت کنند. اگر بازی را پیش خرید نکرده‌اید، همچنان می‌توانید این بازی را امتحان کنید، کافی است در تاریخ ذکر شده، به صفحه اختصاصی بازی در سایت Battle.net (برای نسخه کامپیوتر)، فروشگاه پلی استیشن و فروش مایکروسافت رفته و آن را دانلود کنید.

مجموعه کال آف دیوتی در سال‌های اخیر در وضعیت ایده آلی نبوده اما سهم خوبی از بازار را در اختیار داشته است. سازندگان در چند قسمت اخیر تلاش کرده‌اند تا ویژگی‌های تازه‌ای را به آن تزریق کنند. حرکتی که گاهی با بازخوردهای منفی رو به رو شده و گاهی هم مورد تحسین قرار گرفته است، همانند بازی بلک اوپس 4 که از بازی فورتنایت الهام گرفته بود. اگرچه بلک اوپس 4 هم پس از چند ماه به یک مرکز کسب درآمد برای شرکت سازنده تبدیل شد که اعتراضات فراوانی را به همراه داشت. باید دید عملکرد این شرکت در رابطه با این بازی مورد انتظار جدید چگونه خواهد بود.

بازی مدرن وارفر قرار است این مجموعه را به ریشه‌هایش بازگرداند و برخلاف نسخه‌های اخیر کال آف دیوتی، اینجا دیگر خبری از دویدن بر روی دیوار و جت پک‌ها نیست. مدرن وارفر یک بار دیگر واقع گرایی را اولویت قرار داده و همان خشونت سابق در آن قابل رویت است. بدون شک ساخت این بازی را باید یک حرکت هوشمندانه از سوی اینفینیتی وارد و شرکت اکتیویژن به حساب بیاوریم.

بازی کال آف دیویتی: مدرن وارفر در تاریخ 25 اکتبر (3 آبان 1398) برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. شما از هم‌اکنون می‌توانید نسخه بتای بازی را بر روی پلی استیشن 4 دانلود کرده و برای آغاز آن آماده باشید.