گیم پلی بازی Project Resistance

نخستین تریلر گیم پلی بازی Project Resistance منتشر شد

در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو 2019 اولین تریلر گیم پلی بازی Project Resistance که نسخه جدید مجموعه رزیدنت اویل (Resident Evil) به شمار می‌رود، منتشر شد.

چند روز پیش با انتشار یک تریلر کوتاه از بازی Resident Evil: Project Resistance رونمایی شد و فهمیدیم نسخه جدید رزیدنت اویل قرار است یک بازی چهار در برابر یک (1V4) باشد و فعلا خبری از Resident Evil 8 نیست. در این اثر 4 بازیکن کنترل بازمانده‌ها را در اختیار خواهند گرفت که می‌بایست در مقابل خیل عظیم زامبی‌ها و مغز متفکر (Mastermind) مقاومت کنند. از سویی دیگر یک بازیکن هم کنترل مغز متفکر را در دست می‌گیرد و با ایجاد تله دوستانش را به چالش می‌کشد.

نخستین تریلر گیم پلی بازی Project Resistance

مستر مایند می‌تواند درها را قفل کند، با اشیا مختلف مانع‌هایی برای بازیکنان ایجاد کرده یا حتی با کنترل مستقیم زامبی‌ها به جنگ سایر بازیکنان برود. گیم پلی بازی Project Resistance نکته خاص و بدیعی در خود ندارد و اغلب این موارد را در بازی‌هایی همچون Left 4 Dead دیده‌ایم، اما نباید از یاد برد که این اثر تنها یک نسخه فرعی برای این سری بازی به شمار می‌رود و مخصوص بازیکنانی است که دوست دارند به همراه دوستانشان با شخصیت‌های محبوب و ترسناکی همچون مستر ایکس چند ساعتی سرگرم شوند. هنوز قیمت و تاریخ انتشار بازی Project Resistance مشخص نیست، اما این عنوان بی‌تردید در سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی با قیمتی کمتر از 60 دلار روانه بازار خواهد شد.