ویدیو گیم پلی جدید بازی Death Stranding را تماشا کنید

در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو 2019 یک ویدیو گیم پلی جدید 50 دقیقه‌ای از بازی Death Stranding منتشر شد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

ویدیو جدید بازی Death Stranding ابعاد مختلفی از آن را نشان می‌دهد، از مبارزات و مکانیک‌های گیم پلی تا جهان باز و عناصر مختلف موجود. این ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

بیش از سه سال است که طرفداران هیدئو کوجیما کنجکاو هستند که ببینند بازی دث استرندینگ دقیقا در چه موردی است، چه داستانی دارد و گیم پلی آن چگونه است. با تشکر از تریلرهای اخیر، حالا بازی از نظر داستانی کمی واضح‌تر از گذشته به نظر می‌رسد. کوجیما با اینکه تلاش کرده تا جزئیات زیادی از داستان بازی را افشا نکند، اما به این نکته اشاره داشته که شخصیت اصلی که سم نام دارد، در تلاش است تا شهرهای جدا افتاده را در یک جامعه روبه نابودی، به یکدیگر متصل کند. اما از نظر گیم پلی، ما هنوز هم نمی‌دانیم که این بازی قرار است چه چیزی باشد. در گیمزکام 2019 یک تریلر 6 دقیقه‌ای از بازی منتشر شده بود که در آن شخصیت سم (با بازی نورمن ریداس) در یک منطقه کوهستانی پیاده روی می‌کند و یک نوزاد هم همراه اوست که احتمالا در بخش گیم پلی کارآمد خواهد بود. او از یک نردبان بلند بالا می‌رود و به یک ایستگاه می‌رسد، سپس از بالای یک صخره سقوط می‌کند و در ادامه نوزاد نگران را تکان می‌دهد تا آرام شود!

کوجیما مدتی پیش وعده یک تریلر طولانی‌تر را در نمایشگاه توکیو گیم شو 2019 داده بود و حالا این تریلر منتشر شده است. این ویدیو بسیاری از عناصر اصلی گیم پلی بازی را نمایش می‌دهد، از مکانیک‌های بقا و گشت و گذار در جهان باز تا مبارزه و مخفی کاری. با اینکه همه چیز در ویدیو نمایش داده نمی‌شود اما می‌توانید ببینید که کلیت گیم پلی بازی پیرامون چه چیزهایی خواهد بود. این تریلر جذاب را در ادامه تماشا کنید.

ویدیو گیم پلی جدید بازی Death Stranding – دث استرندینگ

بعضی از عناصر بازی مشخصا عجیب و غریب هستند یا در واقع بهتر است آن‌ها را کوجیمایی خطاب کنیم. برای مثال نواختن ساز دهنی برای نوزاد درون شیشه. شما همچنین باید استامینا و فهرست موجودی‌های خود را به درستی مدیریت کنید که آن هم چالش‌های خود را خواهد داشت. استفاده از مخفی کاری در مقابل دشمنان ماوراء طبیعه، مبارزه در مقابل دیگر دشمنان و یک غول آخر ترسناک از دیگر چیزهایی بود که در این ویدیو یافت می‌شود.

کوجیما تا پیش از این از طرفداران خواسته بود که اگر می‌توانند، هیچ ویدیویی از بازی را تماشا نکنند و بدون دانسته‌های قبلی به انجام بازی بپردازند تا بهترین تجربه ممکن را داشته باشند. اما اگر از کسانی هستید که هنوز این بازی نظر شما را جلب نکرده است، شاید این تریلر جدید بتواند نظر شما را تغییر دهد.

بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) برای کنسول پلی استیشن 4 به صورت انحصاری عرضه خواهد شد.