اپل آیفون 11 پرو

نتایج بنچمارک آیفون 11 پرو با رم 4 گیگابایتی منتشر شد

اطلاعاتی روی پایگاه داده گیک‌بنچ قرار گرفته که به نتایج بنچمارک آیفون 11 پرو (iPhone 11 Pro) منتسب است؛ مجهز به سیستم عامل iOS 13، چیپست شش هسته‌ای A13 و از همه جالب‌تر، فقط 4 گیگابایت رم!

امتیاز بنچمارک آیفون 11 پرو در حد آیفون XS و بسیار بالاتر از رقبای اندرویدی است. البته در Geekbench عملکرد پردازنده مرکزی اهمیت دارد و پایین بودن ظرفیت رم این گوشی نسبت به پرچمداران اندرویدی، در ثبت نتایج تاثیرگذار نیست.

آیفون ۱۱ پرو در آزمون تک هسته‌ای گیک‌بنچ، 5472 امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای، 13769 امتیاز کسب کرد تا حداقل یک سر و گردن از هر گوشی هوشمندی بالاتر باشد. به عنوان مثال، سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس با تراشه اگزینوس 9825 و ایسوس راگ فون 2 با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، حتی به این امتیاز نزدیک هم نشدند؛ موضوعی که عملکرد بی‌نظیر تراشه A13 Bionic اپل را نشان می‌دهد.

بنچمارک آیفون 11 پرو

البته پرفورمنس CPU یک چیز است و ظرفیت RAM چیز دیگر. اخیرا در یک تست سرعت، اثبات شد که یک گوشی با رم بالاتر می‌تواند اپلیکیشن ها را برای مدت بیشتری در حافظه موقت خود نگه دارد. در آن مورد خاص، نسخه 12 گیگ رم گلکسی نوت 10 پلاس بدون نیاز به ریلود کردن هیچ اپلیکیشنی، سرعت بالایی در اجرای اپ ها داشت؛ اما آیفون 10 اس مکس به علت ظرفیت محدود 4 گیگابایتی رم، ناگزیر به حذف اپ ها از حافظه موقت خود بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اصلا خبر اشتباهی هست
    ۱٫ایفون ۱۱اصلا نسخه ۴ گیگی نداره
    ۲.گیگ بنچ اصلا به رم کاری نداره
    که بحث نوت ۱۰ هم کشیدین وسط

  2. خوب حداقل ی پیشرفتی باید درش دیده میشد

    • اگه این باشه خیلی خیلی قویه چطور میگید پیشرفت نداشته از نوت ۱۰خیلی خیلی قوی تره

      • شما اندروید رو اگه روی محصولات اپل به عنوان سیستم عاملش پیاده کنی،میبینی محصولات اپل 2019 قابل مقایسه با یک گوشی بی نام و نشون چینی سال 2015 هم نیست
        هر چی از سرعت داره واسه اون سیستم عامل ساده و بدون امکاناتش هست و بس