گلکسی نوت 10

نگاهی به رنگ‌بندی خانواده گلکسی اس 11 سامسونگ و آنچه از این پرچمداران می‌دانیم

در اینجا به گزینه‌هایی می‌پردازیم که می‌توانند رنگ‌بندی خانواده گلکسی اس 11 سامسونگ (Galaxy S11) را تشکیل ‌دهند. همچنین به قیمت احتمالی و ظرفیت حافظه گلکسی اس ۱۱ پلاس نیز اشاره خواهیم کرد.

هنوز حدود پنج ماه تا رونمایی از خانواده گلکسی اس 11 سامسونگ فاصله داریم؛ اما جلوی افشاگری‌ها را نمی‌توان گرفت. به تازگی گزارشی در وب‌سایت SamMobile منتشر شده که رنگ‌های مورد نظر کمپانی کره‌ای برای پرچمداران 2020 را فاش کرده است.

رنگ‌بندی خانواده گلکسی اس 10 شامل سفید منشوری (Prism White)، مشکی منشوری، سبز منشوری، آبی منشوری، زرد قناری و صورتی فلامینگو می‌شد. مدل‌های گلکسی نوت 10 اما در یک نسخه رنگارنگ جذاب، موسوم به Aura Glow (تصویر بالا) و رنگ‌های آشنای سفید هاله‌ای (Aura White)، مشکی هاله‌ای، آبی هاله‌ای، صورتی هاله‌ای و قرمز هاله‌ای روانه بازار شدند.

رنگ خانواده گلکسی اس 11 سامسونگ

برخی از رنگ‌های خانواده گلکسی S10

به نظر می‌رسد حداقل چند مورد از رنگ‌های نامبرده شده، می‌توانند در خانواده گلکسی S11 هم وجود داشته باشند. منابع اطلاعاتی SamMobile به ویژه روی گزینه‌های سفید، مشکی، آبی و صورتی تاکید می‌کنند. البته چون این گوشی‌ها در مراحل ابتدایی تولید قرار دارند، شاید سامسونگ برخی از گزینه‌ها را تعویض یا حذف کند. کمپانی کره‌ای هنوز برای انتخاب رنگ‌های خاصی مانند Aura Glow نیز وقت دارد.

نسخه‌های فراوان بسته به ظرفیت حافظه

علاوه بر رنگ‌های متنوع، گزارش‌ها به عرضه‌ی نسخه‌های زیادی از این پرچمداران با ظرفیت حافظه متفاوت نیز اشاره دارند. برخلاف گلکسی نوت 10 که با حداقل 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد؛ اینجا احتمالا آپشن 128 گیگ هم با قیمت پایین‌تر موجود خواهد بود. اما مشتریانی که فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهند، می‌توانند به خرید نسخه‌های 256GB و 512GB یا حتی یک ترابایتی فکر کنند.

گلکسی نوت 10 - اس 10

گلکسی اس 10 پلاس (راست) و گلکسی نوت 10 پلاس (چپ)

البته باز هم باید گفت که در مقطع فعلی، هیچ چیز قطعی نشده است و امکان تغییر در برنامه وجود دارد. سامسونگ قصد ارائه‌ی نسخه‌های 128 گیگ و 1 ترابایتی گلکسی نوت 10 را هم داشت؛ اما در لحظات آخر منصرف شد. بنابراین تکرار همین سناریو برای پرچمداران بعدی نیز غیرممکن نیست.

درباره حافظه رم فعلا اطلاعات چندانی وجود ندارد؛ ولی به نظر می‌رسد نسبت به خانواده گلکسی S10 شاهد افزایش ظرفیت باشیم. این یعنی نسخه پایه گلکسی S11e می‌تواند رم 8 گیگابایتی داشته باشد و مدل‌های S11 و +S11 حداقل به 12 گیگ رم تجهیز می‌شوند.

تاریخ معرفی و قیمت خانواده گلکسی اس 11 سامسونگ

معمولا کمپانی کره‌ای، پرچمداران سری S را پیش از رویداد MWC معرفی می‌کند که امسال از روز پنجم اسفند ماه (24 فوریه) در بارسلونا برگزار می‌شود. در صورت تداوم این روند، می‌توانیم انتظار رونمایی از خانواده سامسونگ گلکسی اس 11 را در حدفاصل 19 تا 23 فوریه داشته باشیم.

احتمالا امکان پیش‌خرید گلکسی اس 11 پلاس، S11 و S11e بلافاصله وجود خواهد داشت و این گوشی های هوشمند از تاریخ 17 اسفند (7 مارس) عرضه خواهند شد. برای سه عضو این خانواده، به ترتیب قیمت پایه 1000 دلار، 900 دلار و 750 دلار قابل انتظار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. رنگ بندی یعنی چی رنگ های گوشیش ?

  2. الان واسه قضاوت کردن این چیزا خیلی زوده