هواوی میت

نمایشگر آبشاری هواوی میت ۳۰ پرو در یک عکس واقعی دیده شد

عکسی از گوشی هواوی Mate 30 Pro در دست یک شخص منتشر شده است. در این تصویر می‌توان نمایشگر آبشاری هواوی میت ۳۰ پرو و سخت افزار جدید تشخیص چهره‌ی‌ آن را دید.

اگرچه برای پنهان ماندن طراحی دستگاه از یک قاب پلاستیکی استفاده شده، اما خمیدگی صفحه نمایش در این عکس کاملا پیداست. این نوع طراحی که با نام نمایشگر آبشاری (waterfall screen) شناخته می‌شود، به معنای وجود انحنای 90 درجه در دو طرف صفحه نمایش گوشی‌ها است. پیش‌تر هم از نمایشگر آبشاری هواوی میت ۳۰ پرو شنیده بودیم و حالا تصور روشن‌تری از آن داریم. شاید در رابط کاربری EMUI، یک سری ژست‌ حرکتی هم تعریف شود تا لبه‌های نمایشگر، بلااستفاده باقی نماند.

نمایشگر آبشاری هواوی میت ۳۰ پرو

اما با تعبیه‌ی دومین نسل از سخت افزار تشخیص چهره‌ی هواوی، بریدگی ناچ هم دستخوش تغییراتی شده است. به نظر می‌رسد که دوربین سه‌گانه در آن قرار دارد؛ اما شاید هم یک سیستم ToF با نوردهنده و سنسور باشد. در مقایسه باید گفت که هواوی میت 20 پرو برای تشخیص چهره، از سیستمی موسوم به نور ساختار یافته (structured light) استفاده می‌کرد.

پیش‌تر هم تصویری از پنل جلوی هواوی میت 30 به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد این گوشی هوشمند، ناچ باریک‌تر و دو لنز دارد. حالا چه دوربین دوگانه باشد یا چیز دیگر؛ حتما از مدل پرو متفاوت خواهد بود. سال قبل هم چنین تفاوتی را دیده بودیم؛ در حالی که هواوی میت 20 ناچ قطره‌ای کوچکی داشت، میت 20 پرو با ناچ بزرگ خود از سخت افزار تشخیص چهره 3D میزبانی می‌کرد.

هواوی میت 20

هواوی میت ۲۰ پرو (راست) و هواوی میت ۲۰ (چپ)

نمایشگر آبشاری هواوی میت ۳۰ پرو در گزارش‌های اخیر با سایز 6.6 تا 6.8 اینچ، نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و وضوح QHD توصیف شده بود. درباره دوربین‌های عقب آن هم صحبت از دو سنسور 40 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی (تله‌فوتو) و یک سنسور ToF سه‌بعدی است. البته ظاهرا هواوی میت 30 فاقد سنسور ToF خواهد بود. برای آگاهی از مشخصات کامل این پرچمداران، باید در انتظار 28 شهریور و برگزاری مراسم رونمایی در شهر مونیخ باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به این میگن گوشی نه بعضی از این گوشی جدید ها

  2. وای خدای من چقد گوشی زیاد شده اخه ادم نمیدونه چی بگه اصلا

  3. کاش قیمتش ی جوری باشه بشه خرید

  4. همش یک هفته دیگه تا رونماییش باقی مونده رونمایی بشه همه چیش معلوم میشه