ایران تله کام 2019

نمایشگاه بین‌المللی ایران تله کام 2019 در مهرماه برگزار خواهد شد

نمایشگاه بین‌المللی ایران تله کام 2019 به عنوان بیستمین دوره این رویداد فناوری ارتباطات و مخابرات کشور، مهرماه 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

مهم‌ترین رویداد فناوری ارتباطات و مخابرات کشور با نام نمایشگاه بین‌المللی Iran Telecom 2019 در بازه زمانی 8 تا 11 مهرماه 98 برگزار خواهد شد. بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی با هدف نمایش ظرفیت‌های کشور در صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی و ارائه آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات ایران و فعالیت شرکت‌های استارت‌آپی فناوری ارتباطات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

جزئیات ایران تله کام 2019

در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی با حضور سرویس‌دهنده‌های باند پهن و رادیویی، شرکت‌های ارائه‌دهنده تجهیزات و سرویس‌های اینترنت و شبکه، اپراتورهای مخابراتی، شرکت‌های تولیدکننده برنامه‌های کاربردی و اپلیکیشن، شرکت‌های دانش‌بنیان و تعداد زیادی از شرکت‌های مرتبط برگزار می‌شود. از برنامه‌های تخصصی این رویداد می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی در این حوزه و همچنین ایجاد فضای مذاکره میان فعالان صنعت مخابرات و ارتباطات ایران اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نمایشگاه هایی که تو ایران برگزار میشه به درد نمیخوره

  2. این نمایشگاه درباره ی چیه؟ چه جیزایی توش هست؟