ویژن مرسدس سیمپلکس

کانسپت ویژن مرسدس سیمپلکس ترکیبی از گذشته و آینده خواهد بود

کانسپت ویژن مرسدس سیمپلکس به یاد خودرو خاطره‌انگیز مرسدس 35 Ps ساخته شده است که ترکیبی از گذشته و آینده خواهد بود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو مفهومی آشنا می‌شویم.

شرکت دایملر-موتورن-گزل شفت حدود 118 سال قبل از محصولی پرده برداشت که تا پیش از آن کسی چنین خودرویی را مشاهده نکرده بود. این خودرو با نام مرسدس 35 Ps توانست سبک طراحی جدیدی را به وجود آورد که در ساخت آن از طرحی شبیه واگن‌های موتوردار استفاده شده بود. دایملر این خودرو را در هفته مسابقه نیس فرانسه به معرض نمایش درآورد که توانست در تمامی مسابقات بدرخشد. مرسدس 35 Ps از طراحی تخت و موتور سبک پرفورمنس برخوردار بود که مهندسان در بخش جلو یک رادیاتور یکپارچه بزرگ قرار داده بودند. طراحی مرسدس 35 Ps در آن زمان نسبت به سایر محصولات بسیار پیشرفته محسوب می‌شود. از این رو شرکت مرسدس بنز تصمیم گرفت با ارائه یک کانسپت جدید خاطرات آن خودرو ویژه را زنده کند.

ویژن مرسدس سیمپلکس

شرکت مرسدس برای محصول خود نام کانسپت ویژن مرسدس سیمپلکس را انتخاب کرده است، این نام از این حکایت دارد که شرکت مرسدس بنز همواره به دنبال خلاقیت و اشرافیت است. در همین راستا گوردن واگنر، مدیر طراحی این شرکت خودروسازی آلمانی عنوان کرد مرسدس بنز تنها می‌تواند با قدرت خود یک همزیستی چشمگیر میان تاریخ و آینده به وجود آورد که محصول ویژن مرسدس سیمپلکس دگرگونی اشرافیت منحصربه‌فرد این شرکت را نشان می‌دهد.

مشخصات ویژن مرسدس سیمپلکس

طراحان در بالای فریم مونوکوک کانسپت ویژن مرسدس سیمپلکس برای دو نفر جایگاهی را ساخته‌اند که نمایی به شکل صندلی‌های درشکه دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو می‌توان به صفحه‌نمایش بسیار مدرن و چرخ‌های بزرگ اشاره کرد. همچنین در نمای جلویی این خودرو شاهد رنگ‌آمیزی سفید هستیم که برای عقب خودرو نیز رنگ مشکی در نظر گرفته شده است. طراحان بخش‌های آیرودینامیک زیادی را برای این خودرو لحاظ کرده‌اند و چرخ‌ها نیز از وزن بسیار کمی بهره می‌برند.

ویژن مرسدس سیمپلکس

در بخش جلو شاهد یک رادیاتور رزگلد با صفحه‌نمایش دیجیتال 3 بعدی هستیم که بر روی آن نام مرسدس درج شده است. البته این صفحه‌نمایش انیمیشن‌هایی در خصوص وضعیت خود را نیز نشان می‌دهد. همچنین در بخش عقب خودرو شاهد یک کیف چرمی هستیم. به طور کلی کابین دارای طراحی شناور و یکپارچه‌ای است که طراحان برای ساخت ستون فرمان، دکمه‌ها و پانل پشت آمپرها از موتورسیکلت‌ها الهام گرفته‌اند. صفحه نمایشی که در جلوی راننده قرار دارد نیز به خوبی تمام اطلاعات لازم را برای راننده نمایش می‌دهد تا بتواند در هنگام رانندگی بر روی جاده تمرکز بیشتری داشته باشد. شرکت مرسدس بنز قصد دارد این خودرو را برای نخستین بار در نمایشگاه Design Essentials 2019 نیس فرانسه رونمایی کند.

تصاویر ویژن مرسدس سیمپلکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. واقعا هدفشان از این چی بوده این کاملا آخر ضایع بازی

  2. دزدیدنش واسه سارقا خیلی راحته

    قطعا تجاری نمیشه پولشونو ریختن دور

  3. خیلی جالبه مخصوصا چرخاش دوتاش جدیده دوتاش قدیمی