گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر

گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر می‌تواند طراحی متفاوتی داشته باشد

طبق تصاویر موجود در یک پتنت تازه، شاید گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر (Motorola RAZR) ساختار تاشوی دوگانه داشته باشد؛ به طوری که روی دو محور افقی خم شود.

گوشی‌های منعطف که حول یک محور عمودی تا می‌شوند (چه به سمت داخل، چه به سمت خارج)، خیلی ضخیم و کشیده هستند؛ ضمن اینکه حمل کردن‌شان در جیب هم چندان راحت نیست. نمونه‌اش سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس که البته هنوز وارد بازار نشده‌اند. اما نتیجه‌ی تا شدن روی محور کوتاه‌تر افقی، دستگاهی است که شباهت بیشتری به گوشی‌های کامپکت دارد. این چیزی است که به گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر نسبت می‌دهند؛ محصولی که در اواخر سال 2019 یا اوایل 2020 از راه خواهد رسید.

طبق شایعات موجود، اندازه صفحه نمایش آن در حالت باز شده 6.5 یا 6.2 اینچ خواهد بود. یک نمایشگر ثانویه کوچک هم در بخش بیرونی، برای مشاهده نوتیفیکیشن‌ها و اطلاعات مهم وجود خواهد داشت. اما ظاهر دستگاه چگونه خواهد بود؟ شاید شبیه آنچه که در این تصاویر شماتیک دیده می‌شود.

پتنت گوشی منعطف لنوو

پتنت جدید لنوو (کمپانی مادر موتورولا)، طراحی متفاوتی را از پتنت‌های قبلی نشان می‌دهد: یک گوشی منعطف که نه روی یک محور افقی مرکزی؛ بلکه روی دو محور افقی تا می‌شود.

به نظر می‌رسد لنوو در پنل پشتی، هیچ فضایی را برای تعبیه نمایشگر دوم باقی نگذاشته است؛ اما یادمان نرود که این‌ها فقط رندرهایی از یک پتنت هستند و محصول نهایی، می‌تواند مهندسی و طراحی متفاوتی داشته باشد.

گمانه‌زنی‌ها از میان‌رده بودن گوشی انعطاف پذیر موتورولا ریزر حکایت دارند؛ چرا که ظاهرا فاقد چیپست پرچمدار و باتری بزرگ است. باید دید این استراتژی موتورولا چگونه جواب خواهد داد؛ آن هم در حالی که گوشی‌های منعطف سامسونگ و هواوی، با سخت افزار رده بالا (و البته گران) در راه هستند. گلکسی فولد و میت ایکس، به ترتیب قیمتی در حدود 2000 و 2500 دلار دارند. برای موتورولا Razer اما حداکثر قیمت 1500 دلار را می‌توان معقول دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. خیلی جالب نیستن ها

  2. چرا میخندید کجاش خنده داره

  3. فکر نکنم چیر خاصی داشته باشه
    موتورلا تو ساخت گوشی معمولیشم مونده چ برسه به خمیده

  4. اینجور گوشی ها اصلا خوب نیستند

  5. 😂😂😂😂😂😂خیلی جالبه