شیائومی می ۹ لایت

شیائومی می ۹ لایت معرفی شد؛ یک گوشی میان رده در خانواده‌ای پرجمعیت!

ششمین عضو از خانواده شیائومی می 9 هم از راه رسید. کمپانی چینی با برگزاری مراسمی در اسپانیا، شیائومی می ۹ لایت (Xiaomi Mi 9 Lite) را معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که مشخصات آشنایی دارد.

شیائومی می ۹ لایت در واقع نسخه‌‌ی تغییر نام یافته‌ی مدل سی سی 9 (Mi CC9) است. هر دو دستگاه به صفحه نمایش 6.39 اینچی سوپر آمولد، دوربین سه‌گانه و تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام تجهیز شده‌اند.

سایر مشخصات شیائومی می ۹ لایت

این گوشی هم یک ناچ قطره‌ای دارد که از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پنل پشتی، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. داشتن ساختاری از گلس دوگانه و طراحی پنل پشتی که تغییر رنگ می‌دهد، دیگر وجوه اشتراک این دو محصول به شمار می‌روند.

شیائومی می 9 لایت

سیستم عامل شیائومی می 9 لایت، اندروید 9 پای در پوسته‌ای از MIUI 10 است. دستگاه با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت microSD هم وجود دارد.

علاقه‌مندان برای ثبت سفارش این موبایل میان رده در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی، می‌توانند از تاریخ 29 شهریور (20 سپتامبر) اقدام کنند. قیمت شیائومی می 9 لایت برای نسخه‌ پایه، 319 یورو (352 دلار) و برای نسخه 6/128 گیگابایتی، 349 یورو (385 دلار) است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ای کاش اسنپ 730استفاده میکرد

  2. چقدر گرون!350دلار برای جنس بنجل چینی بدم تازه طراحیش تکراری هست با این قیمت گزینه های بهتری هست

  3. شیائومی واقعا داره خیلی پیشرفت میکنه

  4. شیاومی خیلی ترفدار داره