هواوی میت ۳۰ آر اس پورشه دیزاین

برای ملاقات با هواوی میت ۳۰ آر اس پورشه دیزاین آماده شوید

هواوی به زودی از گوشی‌های خانواده میت 30 رونمایی می‌کند. پیش‌تر انتظار معرفی دو پرچمدار را داشتیم؛ اما حالا می‌دانیم که سومین مدل هم با نام هواوی میت ۳۰ آر اس پورشه دیزاین (Huawei Mate 30 RS Porsche Design) در راه است.

خبر معرفی هواوی میت 30 آر اس پورشه دیزاین را ریچارد یو، یکی از مدیران ارشد کمپانی اعلام کرد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند، تفاوت‌هایی با مدل معمولی هواوی میت 30 و میت 30 پرو داشته باشد.

از کلیپ کوتاه منتشر شده این‌طور برداشت می‌شود که در پنل پشتی دستگاه، عناصری با چیدمان عمودی وجود خواهد داشت. همچنین برش باریکی را می‌بینیم که می‌تواند نشانه‌ای از آرایش متفاوت دوربین‌های عقب، نسبت به ماژول دایره‌ای شکل هواوی میت 30 و مدل پرو باشد.

در گذشته هم بین مدل‌های پورشه و معمولی سری Mate، تفاوت‌هایی دیده بودیم. مثلا هواوی میت RS پورشه دیزاین دارای دوربین سه‌گانه مرکزی بود؛ اما گوشی‌های خانواده هواوی P20 که همزمان با آن معرفی شدند، دوربین‌هایی در سمت چپ پنل عقب داشتند. تفاوت طراحی، درباره هواوی میت 10 پورشه دیزاین و مدل معمولی میت 10 نیز صادق است.

پورشه دیزاین

اما اگر بخواهیم مشخصات گوشی جدید را حدس بزنیم، باید به تراشه کایرین 990 هواوی، 12 گیگ رم و 512 گیگابایت یا حتی یک ترابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. البته مدل‌های پورشه دیزاین، مناسب مشتریانی هستند که می‌خواهند ثروت خود را به رخ بکشند؛ این یعنی برند و لوگوی حک شده روی دستگاه، مهم‌تر از امکانات و سخت افزار داخلی آن است!

تیزر رسمی هواوی میت ۳۰ آر اس پورشه دیزاین