هواوی میت 30

تصاویری مربوط به هواوی میت 30 ، میت 30 پرو و پروشه دیزاین لو رفت

چیزی تا معرفی رسمی هواوی میت 30 ، میت 30 پرو و پروشه دیزاین فاصله نداریم و حالا به لطف تصاویر جدیدی که ایوان بلاس در اختیار رسانه‌ها قرار داده، بالاخره می‌توانیم نسخه پورشه دیزاین پرچمدار جدید هواوی را برای نخستین بار ببینیم.

در تصاویر جدیدی که بلاس از میت 30 پرو منتشر کرده، همانطور که پیش از این دیده بودیم با یک دوربین دایره‌ای شکل مواجه‌ایم که احتمالا چهارگانه خواهد بود. همچنین به نظر در این تلفن هوشمند اسکن سه بعدی چهره وجود دارد و این گجت دارای نمایشگری با طراحی Waterfall یا آبشاری است که کناره‌های آن خمیدگی 90 درجه‌ای دارد.

در هواوی میت 30 هم علی رغم شایعات بسیاری که وحود داشت، تیم سازنده یک دوربین چهارگانه قرار داده است و در بخش پشتی آن، همانند برادر بزرگترش یک فلش LED را هم می‌بینیم. با توجه به عکسی که از پنل جلویی این گوشی منتشر شده، احتمالا یک دوربین سلفی دوگانه خواهیم داشت و از لنز دوم به عنوان یک اسکنر سه بعدی نیز استفاده می‌شود. همچنین به نظر اندازه صفحه گوشی Huawei Mate 30 با Huawei Mate 30 Pro برابر است یا اختلاف اندکی با یکدیگر دارند.

با نگاهی به تصاویر منتصب به میت 30 لایت خیلی سریع متوجه خواهید شد که این گوشی طراحی مختص به خود را دارد و یک میان‌رده است. دوربین پشتی Huawei Mate 30 Lite ممکن است چهارگانه باشد، اما دوربین سلفی آن قطعا تک لنز است و در بالا سمت راست گوشی قرار گرفته است. این تلفن خیلی به نوا 5 آی پرو شبیه است و احتمالا جانشینی برای آن به شمار خواهد رفت.

حالا نوبت به هواوی میت 3 پورشه دیزاین می رسد، موبایلی که شباهت‌های غیرقابل انکاری به نسل قبلی خود دارد. در بخش پشتی گوشی Huawei Mate 30 Porsche Design یک نوار چرم مشکی رنگ را می‌بینیم که لگوی هواوی و پورشه بر روی آن به چشم می‌رسد و دوربین چهارگانه گران‌ترین نسخه پرچمدار نیمه دوم سال 2019 هواوی در بخش بالایی آن قرار گرفته‌اند و اینکه آیا جک هدفون 3.5 میلی متری را در بالای صفحه می‌بینیم؟

سال گدشته هواوی مدل پایه نسخه پورشه دیزاین را 1700 دلار قیمت گذاری کرد که باعث می‌شود بخش عمده‌ای از مردم توان خرید این موبایل را از دست بدهد، اما اگر مشکلی با عدم وجود برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل بر روی گوشی خود ندارید، می‌توانید به خرید هواوی میت ۳۰ و هواوی میت ۳۰ پرو فکر کنید!

پنجشنبه با پوشش تمامی اخبار و حواشی پرچمدار جدید هوای همراه گجت نیوز باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. حداقل از لحاظ زیبایی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و کیفیت عالی دوربین و پردازنده یکپارچه۵Gکایرین۹۹۰که خیلی عالیه.ارزش خریدش از ایفون هزارو چهارصد دلاری بیشتره..مگه از یه گوشی بی نقص چه توقعی داریم که تو این گوشی وجود نداره.

  2. گوشیش خوبه ولی قیمتش خیلی بالاس ارزشو نداره

  3. گوشی های خوبی هستند وقیمتشون عالیه