شیائومی می 9 لایت

شیائومی می 9 لایت رسما معرفی شد؛ صفحه امولد و دوربین 48 مگاپیکسلی

رسما از شیائومی می 9 لایت (Xiaomi Mi 9 Lite) رونمایی شد. تلفن میان‌رده‌‌ای که از چند ویژگی چشمگیر مانند دوربینی سه‌گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه و… بهره می‌برد.

گوشی شیائومی می 9 لایت به نوعی تکمیل کننده خانواده می 9 است که پیش از این با  شیائومی می 9،  شیائومی می 9 اس ای،  شیائومی می 9 تی و می 9 تی پرو نظر بسیاری از دوست‌داران گوشی‌های اندرویدی در بازه‌های قیمتی مختلف را به خود جلب کرده بودند. در گوشی Xiaomi Mi 9 Lite یک صفحه 6.39 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس داریم که به وسیله گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود و حسگر اثر انگشت گوشی در زیر آن قرار گرفته است.

مشخصات فنی شیائومی می 9 لایت

باتری تلفن‌های هوشمند شیائومی همواره به عنوان نقطه قوت محصولات این گوشی‌ساز چینی به شمار رفته‌اند و حالا در زیر قاب شیائومی می ۹ لایت یک باتری 4030 میلی آمپری داریم که با بهره‌مندی از تکنولوژی شارژ سریع 18 واتی طی 30 دقیقه تا نیمه شارژ خواهد شد و تیم سازنده وعده داده در استفاده معمولی تا 2 روز پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود.

شیائومی می 9 لایت

از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 710 در این گوشی استفاده شده که انتخاب مناسی به نظر می‌رسد. دو نسخه با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی از می 9 لایت تولید خواهد شد که هر دو 6 گیگابایت رم دارند و به ترتیب 350 و 385 دلار قیمت گذاری شده‌اند.

در بخش پشتی Mi 9 Lite یک دوربین سه‌گانه را می‌بینیم که از لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز با زاویه فوق عریض 118 درجه و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق تصاویر تشکیل شده است. همچنین شیائومی برای دوربین سلفی این گجت یک دوربین 32 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.

شیائومی می 9 لایت از 1 مهر در رنگ‌های آبی، سفید و خاکستری در کشورهای اروپایی عرضه می‌شود و به مرور به سایر کشورها نیز راه می‌یابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اوه 48مگاپیکسلللل واییییی چقد عالی

  2. میگن شائومی گوشی های خوبس داره😻