آنر پلی 3 ای

آنر پلی 3 ای با برچسب قیمت 100 دلاری از راه رسید

برند زیرمجموعه هواوی، تازه‌ترین موبایل اقتصادی خود را با نام آنر پلی 3 ای (Honor Play 3e) معرفی کرد. این گوشی در دو نسخه با قیمت پایه 100 دلار عرضه می‌شود.

امروزه پرچمدارانی را می‌بینیم که با مبلغی بیش از هزار دلار به فروش می‌رسند؛ اما هنوز گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت نیز وارد بازار موبایل می‌شوند. نمونه‌اش همین آنر پلی ۳ ای که از تراشه MT6762R مدیاتک قدرت می‌گیرد.

آنر پلی 3 ای

نسخه پایه این گوشی، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ اما نسخه 3+64 گیگابایتی آن هم عرضه شده که قیمتش کمی بالاتر است. پنل پشتی دستگاه با طراحی زیبای خود از یک دوربین 13 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

پنل LCD در جلو، سایز 5.71 اینچی و رزولوشن اچ دی پلاس دارد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی f/2.2 هم برای ثبت تصاویر سلفی، درون ناچ جای گرفته است. باتری آنر پلی 3e ظرفیت 3020 ملی‌آمپر ساعتی دارد و سیستم عامل گوشی، اندروید پای در پوسته‌ای از EMUI 9.1 است.

این محصول در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی عرضه می‌شود و هم‌اکنون امکان پیش‌خرید آن وجود دارد. قیمت آنر پلی 3 ای بسته به ظرفیت حافظه، 100 یا 125 دلار است و دو نفر از خریداران خوش‌شانس، برنده‌ی 3 روز اقامت رایگان در دبی می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سلام قیمتش خوبه ولی اگه رمش 4 بود دیگه کونفیکون میشد واسه بازی خیلی خوب بود

  2. والا عالیه خیلی اقتصادی و مقرون ب صرفه هستش
    نوکیا بیشتر از این گوشیا میساخت

  3. حالا همینو سامسونگ با این مشخصات میزد کمش ۲۵۰دلار میزد بعد بعضیا میومدن کامنت میزاشتن چه خوشگله چه قیمت خوبی داره و …اخه کشک چی عامو….خیلی هم قیمتش خوبه..گجت جان لدفن مقایسه این گوشی با ایفون ۱۱پرو هم بزارین یکم بخندیم😜😄😄😄

  4. خیلی گرون میزنه که چرا اینقدر ؟؟؟

  5. برچسب چی؟چیشد؟👀

  6. ۱۰۰دلاری 😨😨😨😨چخبرهه