کشف جنازه مفقود شده توسط گوگل مپ

جنازه فردی که 22سال پیش مفقود شده بود، توسط گوگل مپ پیدا شد!

شخصی به صورت کاملا تصادفی و هنگام استفاده از گوگل مپ (Google Maps) موفق به پیدا کردن جنازه فردی شد که 22سال پیش مفقود شده بود!

گوگل مپ بدون ذره‌ای شک، یکی از بهترین ابزارهای حال حاضر دنیا برای پیدا کردن مکان دلخواه کاربر است. اما بنظر می‌رسد کیفیت این سرویس گوگل انقدر طی این سال‌ها بالا رفته که دیگر نه فقط مکان‌ها، بلکه اشخاص را نیز می‌توان با استفاده از آن پیدا کرد! اخیرا شخصی توانسته با استفاده از گوگل مپ و به صورت کاملا تصادفی، یک فرد مفقود شده را پس از 22سال پیدا کند!

کشف جنازه فرد مفقود شده توسط گوگل مپ

در جولای سال 1997 میلادی (تیر ماه سال 1376) ویلیام اِرل مولدت (William Earl Moldt) در ساعت 9شب از یک کلوپ شبانه خارج، و سوار بر ماشین سِدان خودش، راهی منزلش می‌شود. ساعت 9:30دقیقه، او با نامزد خود تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که به زودی به خانه می‌رسد. اما این تماس، آخرین تماس زندگی او می‌شود و دیگر هرگز، هیچکس، نه خبری از آقای مولدت دریافت می‌کند و نه ماشین سدان او را رویت می‌کند. دوستان و آشنایان او همه جا را به دنبالش می‌گردند و حتی پای پلیس را هم برای پیدا کردنش به میان می‌کشند. اما پس از چندین سال جست و جو، آن‌ها تسلیم می‌شوند و ویلیام ارل مولدت هم به لیست بلند بالای افراد مفقود شده می‌پیوندد.

22سال بعد، فردی که درحال مشاهده منطقه‌ای که قبلا در آن زندگی می‌کرده، بوده، متوجه یک شیء زرد مانند در آبگیر بزرگ واقع در این منطقه می‌شود. او با بزرگنمایی تصویر، متوجه می‌شود که این شیء زرد مانند، درواقع یک ماشین است؛ یک ماشین سدان! او که از یافته خودش متعجب شده، با مالک خانه‌ای که نزدیک این ماشین قرار دارد، تماس می‌گیرد و این موضوع جالب را با اون در میان می‌گذارد.

کشف جنازه مفقود شده توسط گوگل مپ

مالک این خانه که فردی بنام بَری فِی (Barry Fay) است، هنگام رخ دادن این ماجرا، به مدت 14ماه بوده که در این خانه زندگی می‌کرده اما هرگز متوجه این ماشین نشده بوده. حتی بعد از اینکه این تماس با او گرفته می‌شود و خود او هم در گوگل مپ، این ماشین را مشاهده می‌کند، باز هم نمی‌تواند این سدان را با چشمان خودش ببیند.

اما به هرحال او با سازمانی مسئول، تماس می‌گیرد و به آن‌ها گزارش پیدا کردن این ماشین در آبگیر خانه‌اش را می‌دهد. ماموران این سازمان هم سر می‌رسند و درنهایت موفق به بیرون کشاندن ماشین می‌شوند. اما چیزی که در آن می‌بینند، بسیار غیرمنتظره‌تر از چیزی است که انتظارش را داشتند! آن‌ها یک اسکلت را در صندلی راننده این ماشین مشاهده می‌کنند!

در نهایت هم پس از انجام بررسی‌های لازم، مشخص می‌شود که این اسکلت، متعلق به همان ویلیام ارل مولدت است که به مدت 22سال، مفقود شده بود. اینکه دقیقا چرا و البته چگونه او و ماشینش سر از این آبگیر درآورده‌اند، مسئله‌ای است که هیچکس هیچ ایده‌ای در رابطه با آن ندارد! تنها توضیح احتمالی این است که ویلیام مولدت هنگام رانندگی، بخاطر حضور در کلوپ شبانه، مست بوده و در نتیجه، داخل این آبگیر سقوط کرده است.

کشف جنازه مفقود شده توسط گوگل مپ

اما باز هم با توجه به تصاویر منتشر شده از محل پیدا شدن این ماشین و فاصله‌ای که در این تصاویر بین جاده و ماشین وجود دارد، سقوط مولدت در این آبگیر، بنظر بسیار عجیب می‌رسد. در هر حال تنها کسی که می‌تواند دلیل این ماجرا را توضیح دهد، 22سال پیش در همین سانحه، جان خود را از دست داده است. شاید بخش غم انگیز ماجرا این باشد که فرد مفقود شده داستان ما، هرگز نتوانسته هنگام زنده بودنش، از گوگل مپ استفاده کند و گوگل مپ هم هرگز نتوانسته تصویری از رانندگی مورت در سدان خودش ثبت کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. جالب بود
    انشالله که داستان اش واقعی باشه

  2. عجب ماجرای با حالی