تاریخ انتشار بازی جان ویک هکس (John Wick Hex) مشخص شد

بازی جان ویک هکس (John Wick Hex) قرار است ورود رسمی این شخصیت محبوب سینمایی به دنیای بازی‌های ویدیویی باشد و حالا تاریخ انتشار آن مشخص شده است.

شرکت لاینزگیت و گود شپرد اینترتیمنت تاریخ انتشار بازی جان ویک هکس را رسما اعلام کردند تا طرفداران بدانند چه زمانی باید منتظر این بازی هیجان انگیز باشند.

طبق اعلام شرکت سازنده، بازی John Wick Hex در تاریخ 8 اکتبر 2019 (سه‌شنبه، 16 مهر 1398) منتشر خواهد شد. این البته اولین بار نیست که جان ویک پرطرفدار را در دنیای بازی‌ها مشاهده می‌کنیم. استودیوی استاربریز در ابتدا او را به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی در Payday 2 قرار داد، سپس همین شرکت بازی واقعیت مجازی اول شخص وقایع نگاری جان ویک (John Wick Chronicles) را برای رایانه های شخصی منتشر کرد. اخیرا این قاتل حرفه‌ای را در بازی فورتنایت نیز رویت کردیم.

جان ویک هکس

اگر فیلم‌های جان ویک را تماشا کرده باشید، حتما انتظار دارید که بازی‌ آن، یک اثر شوتر سریع و نفس گیر باشد اما این بازی در واقع یک اثر شبه-استراتژی نوبتی است، چیزی شبیه به بازی XCOM.

استودیوی بیثل گیمز (Bithell Games) که آثاری همچون Volume و Thomas Was Alone را در کارنامه دارد، این بازی را با همکاری نزدیک تیم سازنده فیلم ساخته است و این بدون معناست که با وجود گیم پلی متفاوت بازی، مخاطبان همان احساسی که هنگام تماشای فیلم‌ها داشتند را در اینجا نیز تجربه می‌کنند. شما در این بازی قادر هستید به شکل‌های مختلف یک دشمن را از بین ببرید. شما می‌توانید به یک دشمن شلیک کنید یا او را با حرکات رزمی از پا در آورید. همان طور که سازندگان هم اعلام کرده‌اند، هر حرکت شما، نتیجه‌ای خواهد داشت. پس باید برای همه چیز، حتی تعویض کردن خشاب اسلحه، برنامه ریزی داشته باشید. شاید این بازی در ظاهر استراتژیک به نظر برسد اما همانند نسخه‌های سینمایی، از ریتم سریعی برخوردار است.

خط داستانی جدید در بازی جان ویک هکس

جان ویک هکس نه تنها یک خط داستانی کاملا جدید خواهد داشت، بلکه از یک طراحی گرافیکی خاص نوآر بهره می‌برد. نکته جالب دیگر، حضور تعدادی از بازیگران فیلم‌ها، همانند ایان مک شین (وینستون) و لنس ردیک در بازی است که باعث می‌شود، تجربه این اثر برای طرفداران حیاتی‌تر شود. تروی بیکر، صداپیشه مشهور آمریکایی نیز صداپیشگی نقش منفی بازی را برعهده خواهد داشت. ما هنوز نمی‌دانیم که یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر جهان، کیانو ریوز هم در این پروژه حضور خواهد داشت و به جای جان ویک صحبت می‌کند یا خیر.

بازی John Wick Hex در تاریخ 8 اکتبر برای کنسول‌ های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. نسخه رایانه های شخصی بازی نیز با قیمت 19.99 دلار، به صورت انحصاری از فروشگاه بازی اپیک گیمز در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. امید وارم مول فیلم اش خوب باشه و دوست داشتی

  2. بازی فوق العاده مسخره ایه

  3. بازیش باید خیلی باحال باشه