قیمت هیوندای النترا

آسان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 را 44 میلیون بیشتر از بازار تعیین کرده است

بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت آسان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 وارداتی را 44 میلیون تومان بیشتر از بازار اعلام کرده است و این خودرو را با چنین افزایش قیمتی به فروش می‌رساند.

طی یک سال گذشته تاکنون تعداد زیادی از شرکت‌های واردکننده خودرو یا شرکت‌های خودروسازی قیمت محصولات خود را بیشتر از قیمت بازار اعلام کرده و به فروش می‌رسانند؛‌ برای مثال مدتی قبل قیمت برخی از محصولات شرکت‌های کرمان موتور، مدیران خودرو و گروه بهمن بیشتر از قیمت بازار بوده است؛ در همین راستا حالا شرکت آسان موتور نیز قیمت خودروهای خود را گران‌تر از بازار تعیین کرده است.

افزایش قیمت هیوندای النترا 2018

بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت آسان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 را 489 میلیون تومان لحاظ کرده که نسبت به بازار آزاد حدود 44 میلیون تومان گران‌تر است. در واقع این خودرو در بازار آزاد کشور با قیمت حدود 445 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پس از پیگیری این موضوع از سوی شرکت آسان موتور، روابط عمومی این شرکت عنوان کرد از این موضوع آگاهی ندارند و واحد فروش مسئول پیگیری از موضوع است، اما واحد فروش این شرکت نیز جوابگو نبود. گفتنی است بر اساس قانون، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وظیفه دارد بر روی عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو نظارت کند تا حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ضایع نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وا چرا ۴۴میلیون بیشتر یعنی اینا اشتباه گفتن؟