رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مرداد 98 منتشر شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مرداد 98 اعلام شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با انتشار این گزارش، باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل را معرفی کرد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مرداد 98 را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، در ماه گذشته در مجموع 41 هزار و 733 دستگاه خودرو در کشورمان تولید شده که 99 درصد از حجم تولید به خودروهای گروه سبک و یک درصد باقی مانده مربوط به خودروهای گروه سنگین بود. همچنین از بین این خودروها، 43 مدل خودروی سبک و 9 مدل خودروی سنگین در کشور تولید شد.

در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت، خودرو وانت نیو پیکاپ فوتون با دریافت سه ستاره باکیفیت ترین خودروی تولیدی در مرداد 98 بود و خودرو وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز نیز فقط با اخذ یک ستاره، بی کیفیت‌ترین‌ها بودند. در بخش خودروهای سواری نیز پژو 2008 با دریافت 5 ستاره کیفی بهترین کیفیت را داشت و خودروهای مزدا 3 جدید، بسترن بی 30، چانگان سی اس 35، تندر 90 پلاس اتوماتیک، تندر 90 پلاس، پژو 207 اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک صندوق دار، پژو 207، پارس تندر و دنا پلاس هر یک در رده‌های قیمتی مربوط به خود باکیفیت ترین خودروهای تولیدی در این ماه بودند. انواع خودروهای پراید، تیبا، ساینا، پژو 405، سمند و سورن نیز با دریافت 2 ستاره، مانند گذشته بی کیفیت ترین خودروهای این ماه بودند.

در نهایت در گروه خودروهای سنگین، کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت هیوندای HD78، کامیونت هیوندای HD65، کامیون ایسوزو NPR75M، اتوبوس بین شهری درسا و اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال، بهترین کیفیت تولید را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه می‌توانید جدول کامل رده بندی کیفی خودروهای داخلی در مرداد 98 را مشاهده کنید و با با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای کشورمان آشنا شوید.

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – مرداد 98

گروه سبک – بخش خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه سبک – بخش خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای گروه سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

گروه خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای گروه سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*