والپیپرهای رسمی هواوی میت 30 پرو

والپیپرهای رسمی هواوی میت 30 پرو را از اینجا دانلود کنید

والپیپرهای رسمی هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) برای دانلود٬ در دسترس کاربران قرار گرفت. شما می‌توانید‌ آن‌ها را در پس زمینه‌ی هر نوع گوشی که دارید قرار دهید.

کمپانی هواوی هفته‌ی گدشته از دو گوشی خانواده میت 30 خود پرده برداری کرد. ما می‌دانیم که این گوشی‌ها گران قیمت هستند و در عین حال نمی‌توانند به صورت رسمی اپلیکیشن‌های گوگل را به خاطر تحریم‌های آمریکا اجرا کنند. علیرغم این٬ هر دو دیوایس‌های جذابی هستند و بسیاری از کاربران را جذب خود کرده‌اند. در همین راستا قصد داریم در این مقاله والپیپرهای رسمی هواوی میت 30 پرو را برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم.

والپیپرهای رسمی هواوی میت 30 پرو

شما می‌توانید این تصاویر پس زمینه را روی هر گوشی که دارید استفاده کنید٬ اما اگر نمایشگر گوشی شما از وضوحی بیشتر از فول اچ دی پلاس بهره می‌برد٬ لازم به ذکر است که این تصاویر مقداری از وضوح خود را روی نمایشگر گوشی شما از دست خواهند داد. تمام آن‌ها دارای وضوح 2340 در 2340 یا 2340 در 1080 پیکسل هستند.

اگر نمایشگر گوشی شما ارائه کننده‌ی نسبت 19.5:9 است٬ این تصاویر می‌توانند به خوبی کل صفحه را در بر بگیرند. این نسبتی است در اغلب گوشی‌های مدرن امروزی توسط گوشی‌سازها استفاده می‌شود. برای دریافت این تصاویر٬ روی لینک زیر فشار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اها یعنی اینو هواوی درست کرده ولی میشه رو هر مدل گوشی استفاده کرد درسته؟