تریلر فیلم برکینگ بد (Breaking Bad) را تماشا کنید

سرویس نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم برکینگ بد منتشر کرد. تریلر جذاب ال کامینو: فیلم برکینگ بد (El Camino: A Breaking Bad Movie) را در ادامه تماشا کنید.

شایعه ساخت فیلم برکینگ بد برای مدت‌ها مطرح بود و اواخر ماه اوت سال جاری بود که با انتشار اولین تیزر، رسما تایید شد. تریلر کامل فیلم را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

ساخت این فیلم به صورت کامل مخفیانه انجام شد و وینس گیلیان و شرکت سازنده تمام تلاش خود را کردند تا این پروژه آشکار نشود. هنوز هم جزئیات زیادی از داستان آن مشخص نیست و تنها چیزی که می‌دانیم، این است که جسی پینکمن تلاش می‌کند تا آینده تازه‌ای برای خود بسازد.

تا اینجا، تبلیغات فیلم ال کامینو بر پایه مخفی‌کاری بوده و تنها وعده بازگشت 10 شخصیت کلیدی داده شده است. در حالی که تنها چند هفته تا اکران و پخش فیلم باقی مانده، به نظر می‌رسد که شاهد تبلیغات بیشتری نخواهیم بود و این تریلر، در واقع واضح‌ترین چیزی است که تا پیش از آمدن فیلم، می‌توانید تماشا کنید.

تریلر فیلم برکینگ بد – El Camino: A Breaking Bad Movie

برخلاف دو تریلر قبلی که در واقع کلیپ بودند، این بار شاهد یک تریلر در فرم کلاسیک خود هستیم. البته از آن جزئیات داستانی زیادی نمی‌توان دریافت کرد و تنها سکانس‌هایی گنگ و نامرتبط از فیلم به مخاطب ارائه می‌شود. پس از فرار از گروه عمو جک، جسی به خانه اسکینی پیت می‌رود و سپس برای فرار از قانون، سفری را آغاز می‌کند. چیزی که مخاطبان را کنجکاو کرده، این است که هدف این فیلم چیست و قرار است دقیقا در مورد چه چیزی باشد. در بخشی از تریلر که احتمالا از بخش‌های مهم فیلم هم خواهد بود، جسی در مقابل یک شخصیت ناشناس قرار می‌گیرد که از او سوال می‌پرسد، آیا آماده است؟ مخاطبان در چند هفته آینده تلاش خواهند کرد تا صاحب این صدا را شناسایی کنند.

سریال برکینگ بد، یکی از بهترین و تحسین شده‌ترین پایان‌های نه تنها تلویزیون بلکه فرهنگ پاپ را داشت و تقریبا همه طرفداران از این پایان راضی بودند. به همین دلیل، ساخت یک ادامه، کار دشواری به نظر می‌رسد، آن هم وقتی که انتظارات به شدت بالا است. اما اگر یک نفر بتواند این کار را به درستی انجام دهد، آن وینس گیلیان است. او اگر می‌دانست که این فیلم، میراث برکینگ بد را به درستی ادامه نمی‌دهد، بدون شک آن را نمی‌ساخت. فیلم برکینگ بد اثر ارزشمندی به نظر می‌رسد و باید امیدوار بود که در نهایت بتواند تمامی طرفداران را راضی کند.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین سریال های جنایی تاریخ

فیلم ال کامینو که با بودجه 6 میلیون دلاری ساخته شده، در تاریخ 11 اکتبر 2019 (19 مهر 1398) از سرویس نتفلیکس، شبکه ای ام سی و سینماهای منتخب پخش خواهد شد. همچنین حضور جاناتان بنکس در نقش مایک در فیلم نیز تایید شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چ خبر خوبی من عاشق این سریال لودم بخصوص نحوه فروش مواد توسط زیر دست معلمه اسمش یادم رفته