پلی استور گوگل میت 30

آموزش نصب پلی استور گوگل روی گوشی های سری میت 30 هواوی

آیا شما هم دغدغه‌ی نصب پلی استور گوگل روی گوشی‌های سری میت 30 هواوی هستید؟ ما راه حلی را یافته‌ایم که شما را قادر به نصب Play Store روی این گوشی‌ها می‌سازد.

پیرو تحریم‌هایی که از ماه مه توسط ایالات متحده روی فعالیت‌های شرکت هواوی وضع شد٬ گوشی‌های سری میت 30 هواوی مجوز کامل اندروید را ندارند. هرچند این گوشی‌ها از سیستم عامل اندروید برخوردارند٬ اما دسترسی آن‌ها به اپلیکیشن‌های گوگل شامل گوگل مپس٬ یوتیوب و جیمیل قطع شده است. هواوی تصمیم گرفت تا قفل بوت لودر گوشی‌های میت 30 را باز نکند؛ بنابراین به نظر غیرممکن است در غیاب لایه سیستمی Google Mobile Services بتواند پلی استور گوگل را نصب کرد.

بر اساس گفته‌های کارشناسان سایت ٬9to5Google نصب پلی استور و اپلیکیشن‌های گوگل در عرض کمتر از 10 دقیقه بدون نیاز به یک بوت لودر باز شده ممکن است. برای دریافت این اپلیکیشن باید وارد سایت چینی lzplay.net شوید. شما ابتدا باید فریم ورک گوگل سرویس را روی گوشی خود نصب کنید تا قادر به نصب فایل‌های APK باشید. این سایت به شما اجازه می‌دهد بدون آنکه نیازی به قفل‌گشایی بوت لودر گوشی باشد٬ Google Mobile Services را به گوشی خود بی‌افزایید. برای نصب پلی استور روی گوشی‌های سری میت 30 هواوی مراحل زیر را طی کنید.

نصب پلی استور گوگل روی میت 30

  • مرورگر پیشفرض گوشی خود را اجرا کنید.
  • وارد سایت lzplay.net شوید.
  • دکمه ی آبی بزرگ را فشار دهید تا فریم ورک Google Services دانلود شود.
  • اجازه دهید نصب کننده‌ی Google Services Assistant تمام فایل‌ها و فریم‌ورک‌های مورد نیاز را نصب کند.
  • زمانی که پلی استور نصب شد٬ آن را اجرا کنید.
  • در این لحظه ممکن است با مسائلی در هنگام ثبت نام برخورد کنید. به سادگی دیوایس خود را راه اندازی کرده و اپلیکیشن را اجرا کنید.
  • وارد حساب کاربری شوید و هر اپلیکیشنی از گوگل که می‌خواهید را نصب کنید.

تعجبی ندارد که هواوی نمی‌تواند قانونا مشتریان خود را ترغیب کند تا فروشگاه Play Store را روی گوشی‌های خود نصب کنند؛ با این حال به گفته‌ی 9to5Google این کار ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید.