ردمی 8 ای

معرفی گوشی ارزان‌قیمت ردمی 8 ای (Redmi 8A) با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی

برند ردمی به عنوان زیرمجموعه شرکت شیائومی، گوشی ردمی 8 ای (Redmi 8A) را با باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی، تراشه اسنپدراگون 439 و قیمت کمتر از 100 دلار معرفی کرد.

برند Redmi، زیرمجموعه شرکت چینی شیائومی از جدیدترین عضو خانواده گوشی‌های ارزان‌قیمت خود یعنی ردمی 8 ای رونمایی کرد. این گوشی نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Redmi 7A پیشرفت‌های زیادی کرده و از صفحه نمایش IPS بزرگ‌تر به اندازه 6.22 اینچ، باتری پرظرفیت‌تر و سبک طراحی جدید به نام Aura Wave شیائومی بهره می‌برد.

مشخصات ردمی 8 ای

نمایشگر 6.22 اینچی Redmi 8A همچنان از رزولوشن اچ دی پلاس برخوردار است، اما اکنون دارای یک ناچ قطره‌ای در بالا است که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون آن قرار می‌گیرد. همچنین محافظ گوریلا گلس 5 از صفحه نمایش محافظت می‌کند. در پشت هم یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز سونی IMX363 و با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز دوگانه تعبیه شده است. در این گوشی خبری از حسگر اثر انگشت نیست و شما می‌توانید از تشخیص چهره یا Face Unlock برای قفل‌گشایی استفاده کنید.

ردمی 8 ای

تراشه پایین‌رده اسنپدراگون 439 به همراه 2 یا 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، مشخصات سخت افزاری این گوشی ارزان‌قیمت را تشکیل می‌دهند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، میزان حافظه ذخیره‌سازی گوشی را افزایش دهید. ردمی 8 ای بر پایه سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری MIUI 10 شیائومی عرضه می‌شود و البته به زودی به‌روزرسانی MIUI 11 نیز برای آن ارائه خواهد شد.

گوشی جدید ردمی از باتری حجیم 5000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. شارژر از طریق پورت یو اس بی Type C به گوشی متصل می‌شود. البته در جعبه گوشی فقط یک آداپتور  10 واتی قرار گرفته است و برای بهره‌مند شدن از شارژر 18 واتی باید آن را جداگانه خریداری کنید.

ردمی 8 ای

ردمی 8A استاندارد P2i را دریافت کرده است. این استاندارد بیانگر آن است که گوشی مقاومت جزئی در برابر نفوذ آب دارد. جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از دو سیم کارت و اتصال مادون قرمز از دیگر ویژگی‌های این گوشی ارزان‌قیمت است.

فروش ردمی 8 ای از 30 سپتامبر 2019 (8 مهر 97) از طریق شیائومی هند و فلیپ کارت آغاز می‌شود. این گوشی در رنگ‌های آبی (Ocean Blue)، قرمز (Sunset Red) و سیاه (Midnight Black) عرضه خواهد شد. قیمت مدل پایه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی 91 دلار و قیمت مدل دیگر با 3 گیگابایت رم 98 دلار تعیین شده است.

ردمی 8 ای

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این ارزون والا خیلی خوبه که فقط طراحی زشتی داره