حالت تیره اینستاگرام

حالت تیره اینستاگرام در مسیر آزمایشی قرار گرفت + عکس

تصاویری از حالت تیره اینستاگرام در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد Dark Mode این اپلیکیشن در مسیر آزمایشی قرار گرفته و به زودی در دسترس تمام کاربران قرار می‌گیرد.

اینستاگرام٬ یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های موبایلی است که حالت تیره را دریافت خواهد کرد؛ هرچند هرکسی شاید به حالت تیره اینستاگرام علاقه‌ای نداشته باشد. به نظر می‌رسد این حالت تیره در مسیر آزمایشی قرار گرفته است و خبر خوب اینکه روی تمام دیوایس‌های مجهز به اندروید 9 و اندروید 10 قابل تنظیم خواهد بود.

حالت تیره اینستاگرام

برخی کاربران این نسخه‌ی آزمایشی یک حالت تیره را در این اپلیکیشن کشف کرده‌اند. اگر شما هم اکنون صاحب یک گوشی پیکسل مجهز به اندروید 10 هستید٬ می‌توانید این تم تیره را فعال کرده و از رابط کاربری تیره‌ی این شبکه‌ی اجتماعی بهره‌مند شوید.

در سمتی دیگر٬ این حالت تیره با سیستم حالت شب سامسونگ در اندروید 9 پای همکاری می‌کند. شما می‌توانید با رفتن به صفحه‌ی تنظیمات و مسیر Display > Advanced > Device Theme حالت Dark را فعال کنید. با این کار٬ تم تیره در اینستاگرام نیز فعال می‌شود. با فعال شدن این حالت٬ صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن٬ آیکون‌ها و همه چیز مشکی رنگ می‌شود.س

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حالت روشنش که بهتر بود

  2. اه اون جور خوب نیست اصلا .