هدفون بیسیم آمازون اکو بادز

هدفون بیسیم آمازون اکو بادز مجهز به دستیار مجازی الکسا معرفی شد

هدفون بیسیم آمازون اکو بادز (Amazon Echo Buds) رسما معرفی شد. این ایربادز با دستیار مجازی الکسا و فناوری نویز کنسلینگ٬ رقیب جدید ایرپاد اپل است.

همین روز گذشته بود که شایعات مبنی بر عرضه‌ی یک جفت ایرباد بیسیم مجهز به دستیار مجازی الکسا از سوی آمازون شنیده شد. خیلی سریع این شایعه به واقعیت تبدیل شد. این هدفون که آمازون اکو بادز نام دارد٬ محصول جدیدی از خانواده گجت‌های اکو است.

بر اساس گفته‌های امازون٬ اکو بادز یک جفت ایرباد بیسیم است که شامل دو میکروفون بیرونی و یک میکروفون داخلی در هر قسمت است. این دیوایس به گونه‌ای طراحی شده که بدون توجه به جایی که هستید٬ می‌توانید با صدای خود از دستیار مجازی الکسا استفاده کنید. در حقیقت٬ به نظر می‌رسد آمازون با استفاده از فناوری نویز کنسلینگ٬ اپل را به چالش کشیده است.

این گجت دارای تاییدیه IPX4 است. این بدان معناست که ایرباد آمازون می‌تواند در برابر پاشش آب مقاوم باشد و در زیر بارش باران نیز بدون هرگونه مشکلی از آن استفاده کنید. به گفته‌ی آمازون٬ با هر بار شارژ می‌توانید 5 ساعت از این گجت پوشیدنی استفاده کنید. در انتها باید به قیمت 130 دلاری این دیوایس اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینجور که پیداست قیمت خوبی نسبت به ارزشی که داره

  2. حاجی 130 دلاره، اصلاحش کن