نیسان پاترول 2020

نیسان پاترول 2020 فیس لیفت معرفی شد

نیسان پاترول 2020 فیس لیفت معرفی شد. نسل جدید نیسان پاترول با به‌روزرسانی‌های ظاهری، ایمنی و رفاهی متعددی همراه بوده است. در ادامه مشخصات و امکانات این شاسی بلند بزرگ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اخیرا خبرهای زیادی در مورد مشخصات احتمالی فیس لیفت نیسان پاترول منتشر شده بود و تا حدودی دریافتیم که نسل جدید نیسان پاترول تغییرات زیادی را تجرب خواهد کرد. حالا شرکت ژاپنی نیسان به صورت رسمی از نیسان پاترول 2020 فیس لیفت پرده برداشت. این شاسی بلند سایز بزرگ از تکنولوژی و قابلیت‌های لوکس متعددی بهره می‌برد که امنیت و آسایش سرنشینان را به همراه خواهد داشت. طراحان در کنار لوکس‌تر کردن این خودرو، ویژگی‌های آفرودی را نیز همچنان در آن حفظ کرده‌اند. طبق اعلام شرکت نیسان، این شاسی بلند میراث خود را حفظ کرده و آماده است تا در سخت‌ترین شرایط زندگی در این سیاره رانندگان را همراهی کند و در این بین راحتی سرنشینان در بالاترین سطح خواهد بود.

مشخصات نیسان پاترول 2020 فیس لیفت

نیسان پاترول 2020

در طراحی ظاهری نیسان پاترول 2020 و در نمای جلو شاهد جلوپنجره V شکل جدیدی جدیدی هستیم که یادآور همان امضای طراحی نیسان است. چراغ‌های LED دارای طراحی شبیه بومرنگ نیز در اطراف این جلوپنچره دیده می‌شوند. طراحان در دو طرف سپر جلو لبه‌هایی را ایجاد کردند که به چراغ‌های جلو ختم می‌شود. گرافیک داخلی چراغ‌های عقب نیز نسبت به گذشته به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده و چراغ‌های عقب نیز به کمک نوار کرومی بزرگ با نوشته PATROL به یکدیگر متصل شده‌اند. طراحان برای نخستین بار در یکی از محصولات نیسان در درون چراغ‌ها از راهنماهای متوالی استفاده کرده‌اند.

نیسان پاترول 2020

شرکت نیسان برای نسل جدید پاترول طراحی لوکسی را در نظر گرفته که با افزودن غربیلک فرمان جدید دست‌دوز و صندلی‌های چرمی با دوخت الماس شکل در این راستا به خوبی گام برداشته است. در کابین شاهد کنسول مرکزی بازطراحی شده و دو نمایشگر هستیم؛‌ نمایشگر بالایی نقشه را نشان می‌دهد و نمایشگر پایینی نیز برای کنترل قابلیت‌هایی چون سیستم تهویه در نظر گرفته شده است. در این خودرو سیستم اطلاعاتی سرگرمی نیز وجود دارد که از کارپلی و اندروید اتو برخوردار است. طراحان سیستم خنک‌کننده و توزیع جریان هوا را برای سرمایش سریع‌تر کابین در شرایط آب‌وهوایی گرم ارتقا داده‌اند. شرکت نیسان مدعی است در مدل 2020 نیسان پاترول نسبت به گذشته صدای کمتری به داخل کابین نفوذ می‌کند.

نیسان پاترول 2020

در نیسان پاترول 2020 امکانات ایمنی جدیدی وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سیستم هوشمند هشدار برخورد جلو و ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت تشخیص عابر پیاده اشاره کرد. موتور این خودرو همان موتور نسل گذشته است و به صورت استاندارد از یک موتور 4 لیتری V6 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 275 اسب بخار و گشتاور 395 نیوتن‌متری را تولید کند. مشتریانی که خواهان قدرتی بیشتری هستند، می‌توانند موتور 5.6 لیتری V8 را با قدرت 400 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتن‌تر سفارش دهند. گفتنی است موتور مدل V8 از سیستم هیدرولیکی کنترل حرکات بدنه نیسان نیز بهره می‌برد. شرکت نیسان فیس لیفت پاترول را به‌زودی در خاورمیانه به فروش خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه ماشین زشتیه اه