وان پلاس 7 تی

تاریخ عرضه و قیمت وان پلاس 7 تی به همراه تصاویری جدید

قیمت وان پلاس 7 تی (OnePlus 7T) مشخص شد. در این مطلب نگاهی می‌اندازیم بر مشخصات فنی، تاریخ عرضه، قیمت و تصاویری از رنگ آبی یخی گوشی وان پلاس تی ۷ .

گوشی موبایل وان پلاس 7 تی – OnePlus 7T رسما معرفی شد و حالا قیمت و زمان عرضه آن مشخص شده است. پش از پرداختن به تاریخ عرضه و قیمت وان پلاس 7 تی ،‌ نگاهی به مشخصات فنی و تصاویر این گوشی می‌اندازیم.

گوشی وان پلاس 7 تی دارای یک صفحه نمایش 6.55 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 است که در بررسی‌های اولیه کمی روشن‌تر و بهتر از صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو به نظر رسیده است.

در تصاویر پایین می‌توانید دو رنگ آبی یخی و آبی نفتی این گوشی را مشاهده کنید که این رنگ‌ها به طور کلی کمی با نسخه پرو وان پلاس 7 تفاوت دارند، اما همچنان برای دوست‌داران این رنگ‌ها زیبا به نظر می‌رسند و قطعا این تلفن هوشمند در چند رنگ دیگر هم عرضه خواهد شد.

تیم سازنده گوشی OnePlus 7T آن را تنها در یک نسخه با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم روانه بازار خواهد کرد که کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا سایر تلفن‌های این خانواده دست کاربران در خرید را بازتر می‌گذاشتند.

قیمت وان پلاس 7 تی (OnePlus 7T)

این گجت در ایالات متحده آمریکا با قیمت 599 دلار عرضه می‌شود و اروپا هم احتمالا 549 یورو قیمت‌گذاری شود که رقیبان قدرتمندی در این بازه قیمتی خواهد داشت و باید ببینیم عملکرد گوشی وان پلاس در بررسی‌های مختلف چگونه خواهد بود و آیا می‌تواند علاقه‌مندان به گوشی‌های میان‌رده را مجاب به خرید خود کند یا خیر.