دوربین هواوی میت 30 پرو

دوربین هواوی میت 30 پرو در صدر جدول DxOMark ایستاد؛ بالاتر از نوت 10 پلاس

دوربین هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) با چهار امتیاز بیشتر از سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس، بهترین دوربین موبایل از نگاه بنچمارک DxOMark شناخته شد.

بررسی دوربین هواوی میت 30 پرو در DxOMark با پروتکل جدیدی صورت گرفته است که امتیاز دوربین فوق عریض (ultra wide) و حالت شب (night mode) را هم لحاظ می‌کند. برای عکاسی در شب، این گوشی بالاترین امتیاز را به دست آورد و دوربین زوم آن هم، عملکرد قابل تحسینی داشت. پرچمدار جدید هواوی، بزرگ‌نمایی متوسط را به بهترین شکل انجام می‌دهد؛ هرچند که برخلاف زوم 5x هواوی پی 30 پرو، دارای زوم 3 برابری است.

امتیاز دوربین هواوی میت 30 پرو

البته در عملکرد دوربین فوق عریض گوشی، انتقادهایی به علت میدان دید نسبتا کم آن وارد شده؛ ولی این بهایی است که برای افزایش کیفیت تصویر باید پرداخت. هواوی میت ۳۰ پرو در مقوله عکاسی، مجموع امتیاز 131 را به دست آورد که نقش مهمی در اول شدن آن داشت.

این گوشی برای فیلم‌برداری هم، امتیاز قابل تحسین 100 را کسب کرد و یک پله پایین‌تر از گلکسی نوت 10 پلاس ایستاد. ضبط ویدیوی HDR و تفکیک رنگ هنگام فیلم‌برداری در فضای بسته، جزو نقاط قوت میت 30 پرو نیستند؛ اما دقت و سرعت فوکوس خودکار و همین‌طور توانایی بالای آن در لرزش‌گیری، چنین امتیاز قابل توجهی را رقم زده است.

امتیاز دوربین هواوی میت 30 پرو

مجموع امتیاز دوربین سلفی گوشی هم 93 بود تا بالاتر از هواوی پی 30 پرو و پیکسل 3، در بین پنج رتبه‌ی اول جای بگیرد. توانایی بالا در پردازش تصویر و وجود سنسور ToF برای افکت بوکه بهتر، نقاط قوت این دوربین هستند؛ اما فقدان فوکوس خودکار روی عملکرد کلی آن تاثیر گذاشت.

البته امتیاز فیلم‌برداری دوربین سلفی بود که هواوی میت ۳۰ پرو را پایین کشید؛ زیرا کیفیت ضبط ویدیوی آن به 1080p محدود است و لرزش‌گیر چندان خوبی هم ندارد.

بررسی دوربین هواوی میت 30 پرو در DxOMark

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. یعنی دیگه خیلی خوبه اگه از نوت ده بالاتر باشه👀

    • فاطی خانوم عرض ادب s11 و p30 پرو که سال دیگه میان اسکور میت ۳۰ عوض میشه چون ۴ امتیاز بیشتر تفاوت ندارن سال دیگه که نوت ۱۱ و میت ۴۰ بیان باز اسکور این ۲ تا عوض میشه چیزی نیست که موندگار باشه

    • اینا هر روز یه قرارداد با هم امضا میکنن سود گیر همه میاد دستشون تو دست هم ما اینجا نشستیم کل کل میکنیم که کی بهتره توی تکنولوژی سام و هواوی در مقابل شرکت های بزرگی مثل گوگل اپل ماکروسافت امازون ibm هیچی نیستن همون جور که هواوی با ورود گوشی های جدیدش توی چین مانور میده سام توی کره جنوبی و اپل هم توی امریکا هواوی هم که تحریم هست از خدمات گوگل فروشی توی اروپا و امریکا خیلی سخته به نفع اپل و سام هست ولی واقعا قدرت گرفته هواوی گوشی های سری p و میت واقعا عالی هستن مشتری هاشون رو هم دارن و از ارزش هیچ کدوم کم نمیشه و هواوی هم اینجور داره پیش میره با برنامه ریزی دقیق با این جمعیت چین میتونه و از پسش هم بر میاد

  2. هواوی دوربین هاش همیشه خوب بوده و هست

  3. این‌رقابت ها هر سال هست سال دیگه s11 سام و p30 پرو رکورد میت ۳۰‌پرو رو عوض میکنن دوباره میت ۴۰ و نوت ۱۱ رکورد s11 p30 پرو رو عوض میکنن طبیعی هم‌هست هر سال با ورود گوشی های جدید اسکور عوض میشه