ایرباد بلوتوثی انکر

رونمایی از پنج ایرباد بلوتوثی انکر (Anker) با قیمت رقابتی

کمپانی Anker ایربادهای تازه‌ای را از برند Soundcore و برای رقابت با ایرپادهای اپل معرفی کرد. این پنج ایرباد بلوتوثی انکر قیمت مناسبی دارند و شامل مدل به‌روز شده‌ی Liberty Air و مدل‌های اسپرت ضد عرق می‌شوند.

از Liberty 2 Pro باید به عنوان جلودار محصولات جدید نام ببریم. این ایرباد بلوتوث انکر از وجود درایور تنظیم شده توسط برندگان جایزه گرمی بهره می‌برد. به گفته‌‌ی کمپانی سازنده، موقعیت درایورها در ایرباد وایرلس لیبرتی 2 پرو به گونه‌ای است که صدای دقیقی تولید می‌کند و تمام فرکانس‌های‌ زیر، بم و میانه را به خوبی پوشش می‌دهد.

ایرباد بلوتوثی انکر

این ایرباد کاملا بی سیم، یک باتری با دوام هشت ساعته و یک کیس شارژ دارد. همچنین با استفاده از اپلیکیشن Soundcore، کاربران می‌توانند تنظیمات صوتی دلخواه خود را انجام دهند. قیمت این ایرباد بلوتوثی انکر 150 دلار است و پیش‌فروش آن از چند روز قبل آغاز شد. خریداران می‌توانند از تاریخ 16 مهر به Liberty 2 Pro دسترسی پیدا کنند.

اگر مایل به هزینه‌کرد 150 دلاری نیستید، یک گجت 100 دلاری هم وجود دارد که انکر آن را جایگزینی برای ایرپاد معرفی می‌کند. ایرباد کاملا بیسیم Liberty Air 2 از درایور مدل قبلی بی‌بهره است؛ اما یک باتری با شارژدهی هفت ساعته و کیس شارژ دارد. همچنین لیبرتی ایر 2 امکان تنظیمات سفارشی را هم به کاربران می‌دهد.

ایرباد بلوتوثی انکر

اسپریت 2 (Spirit 2)، اسپریت دات 2 (Spirit Dot 2) و اسپریت ایکس 2 (Spirit X2)، تازه‌ترین ایربادهای اسپرت انکر هستند. مهم‌ترین ویژگی آن‌ها که قیمتی بین 50 تا 100 دلار دارند، ضد آب و ضد عرق بودن‌شان است. با توجه به سابقه انکر، باید عملکرد خوبی را از این ایربادهای اسپرت انتظار داشته باشیم.

ایرباد بلوتوثی انکر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چقدر خوبن اینا

  2. بیس ایرباد های انکر اصلا خوب نیست تهیه نکنید