آنر بند ۵

آپدیت جدید آنر بند ۵ قابلیت‌های تازه‌ای را به مچ‌بند آنر می‌افزاید

جدیدترین آپدیت مچ‌بند ورزشی آنر بند ۵ (Honor Band 5) به کاربران اجازه می‌دهد بدون دسترسی به گوشی خود٬ موسیقی در حال پخش روی آن را توسط این دیوایس کنترل کنند.

آنر٬ برند زیر مجموعه‌ی هواوی در ماه جولای بود که از یک مچ‌بند هوشمند متمرکز بر قابلیت‌های تناسب اندام به نام آنر بند ۵ پرده برداشت. از قابلیت‌های کلیدی این گجت پوشیدنی می‌توان به یک نمایشگر ٬AMOLED مقاومت در برابر نفوذ آب و یک عمر باتری طولانی اشاره کرد. و اما ساعاتی پیش٬ سازنده به‌روزرسانی تازه‌ای را برای این دیوایس منتشر کرد که می‌تواند قابلیت‌های سودمندی را در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار دهد.

قابلیت‌های جدید آنر بند ۵

با این به‌روزرسانی تازه٬ آنر بند 5 به کاربر اجازه می‌دهد از راه دور موسیقی در حال پخش روی گوشی خود را متوقف کرده یا تغییر دهد. علاوه بر این٬ کاربر قادر به کم و زیاد کردن صدا از طریق مچ‌بند خود نیز هست. این قابلیت با تمام گوشی‌های اندرویدی که به نسخه‌ی 5 یا بالاتر پلتفرم اندروید مجهز هستند٬ سازگار خواهد بود.

این قابلیت وقتی سودمند می‌شود که شما در حال دویدن و ورزش کردن هستید و می‌توانید بدون دسترسی به گوشی خود٬ از طریق مچ‌بند ورزشی خود موسیقی در حال پخش را مدیریت کنید. از آنجایی که اغلب کاربران تمایل دارند تا هنگام ورزش و فعالیت‌های فیزیکی٬ از هدفون‌های بیسیم استفاده کنند٬ در دست گرفتن گوشی برای تنظیم پخش موسیقی می‌تواند دردسر ساز باشد. بنابراین جدیدترین به‌روزرسانی پنجمین نسل آنر بند هواوی می‌تواند این فرآیند را تا حد زیادی تسهیل ببخشد. بی‌تردید استفاده از یک مچ‌بند ورزشی در هنگام فعالیت فیزیکی خیلی ساده‌تر از یک گوشی هوشمند است که اغلب آن را در جیب خود یا یک محفظه‌ی امن قرار می‌دهید.

در حال حاضر مچ‌بند شیائومی می بند 4 نیز از چنین قابلیت‌هایی پشتیبانی می‌کند. حال این به‌روزرسانی جدید می‌تواند رقابت بین دو مچ‌بند چینی Honor Band 5 و Mi Band 4 را داغ‌تر از گذشته کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام کنترل موسیقی واسه من فقط ده دقیقه هست بعدش کلا تو منو نیست، چجوری مشکلشو حل کنم؟

  2. خیلی خوب عالی و مفید

    سپاس گذار