بلاک اینستاگرام

آیا کامنت انگلیسی باعث رفع بلاک اینستاگرام می‌شود؟

در شبکه اجتماعی اینستاگرام درخواست‌های زیادی مبنی بر درج کامنت انگلیسی برای رفع بلاک اینستاگرام مشاهده می‌شود، اما آیا واقعا این ترفند برای رفع مسدودی موثر است؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آن مواجه می‌شوند، بلاک شدن از سوی اینستاگرام است که به واسطه آن نمی‌توان کامنت یا پست گذاشت که البته کاربر از لایک کردن هم منع می‌شود. در چنین شرایطی کاربرانی که بلاک شدند از فالوورهای خود درخواست می‌کنند تا با درج کامنت انگلیسی آنها را از بلاک خارج کنند. در همین رابطه یک کارشناس ارشد مدیریت سیستم‌های اطلاعات عنوان کرد برای رفع بلاک اینستاگرام هیچ روش قطعی وجود ندارد و فقط می‌بایست تا زمانی که اینستاگرام تعیین کرده است، منتظر بمانید تا رفع بلاک شوید.

دلایل بلاک اینستاگرام

این کارشناس ارشد مدیریت سیستم‌های اطلاعات در خصوص دلایل بلاک شدن در اینستاگرام گفت این شبکه اجتماعی همانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دارای قوانین متعددی است که کاربران می‌بایست آنها را رعایت کنند. برای مثال اگر کاربر یک کامنت یا متن تکراری را چندین بار منتشر کند، در کامنت‌ها افراد زیادی را منشن کند و از اپلیکیشن‌های جانبی چون فالووریاب، لایک بگیر و موارد مشابه استفاده کند، اینستاگرام او را بلاک خواهد کرد. وی افزود موارد دیگری چون فالو یا آنفالو زیاد در یک روز نیز توسط اینستاگرام محدودیت داشته و این کاربر بلاک خواهد شد.

درج کامنت انگلیسی برای رفع بلاک

برخی از کاربران پیشنهاد می‌کنند درج کامنت انگلیسی باعث رفع بلاک می‌شود، اما هیچ روشی برای رفع بلاک وجود ندارد و باید مدت زمان تعیین شده از سوی اینستاگرام طی شود. از این رو به کاربران پیشنهاد می‌شود در زمان بلاک شدن و تا زمان رفع محدودیت در اینستاگرام فعالیتی نداشته باشند. زمانی که احساس می‌کنید اینستاگرام شما را بدون هیچ دلیل منطقی بلاک کرده است، وقتی یک پست را لایک می‌کنید، یک پیام هشدار برایتان نمایش داده می‌شود که به کمک گزینه Tell Us می‌توانید مشکل خود را به پشتیبانی اینستاگرام اطلاع دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. همیشه کلالغومیشه لطفانظارت کنید……………

  2. همیشه کلالغومیشه لطفانظارت کنید

  3. فکر نکنم که ارتباطی داشته باشه

  4. فکر نکنم ربطی داشته باشه

  5. اره مثلا استیکر تو تلگرامه