گوشی شیائومی می میکس آلفا

بررسی اولیه و ویدیویی گوشی شیائومی می میکس آلفا (گجت تی وی)

گوشی شیائومی می میکس آلفا (Xiaomi Mi Mix Alpha) از نسبت نمایشگر به بدنه 180 درصدی و دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در ادامه، ویدیوی بررسی اولیه این گوشی منحصربه‌فرد را مشاهده می‌کنید.

چندی پیش شرکت چینی شیائومی یک گوشی منحصربه‌فرد، عجیب و جذاب را معرفی کرد. شیائومی می میکس آلفا (Xiaomi Mi Mix Alpha) گوشی جدید این کمپانی است که می‌تواند صنعت گوشی های هوشمند را متحول کند. این گوشی خلاقانه دارای دوربین 108 مگاپیکسلی و از همه مهم‌تر نسبت نمایشگر به بدنه 180 درصدی است.

در حالی که سامسونگ با گلکسی فولد و هواوی با میت ایکس، ورود خود به تولید گوشی های منعطف را اعلام کردند، شیائومی با می میکس آلفا طراحی خاصی را ارائه کرده است. نمایشگر این گوشی دور تا دور بدنه را پوشانده و فقط یک نوار باریک تیتانیومی در پشت گوشی باقی مانده که دوربین‌ها روی آن قرار گرفته‌اند. نمایشگر Flexible Super Amoled با وضوح 2250 در 2088 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین سه گانه 108 + 12 + 20 مگاپیکسلی که با توجه به طراحی گوشی به عنوان دوربین سلفی نیز کاربرد دارند، باتری 4050 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 40 واتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی منحصربه‌فرد و زیبا هستند.

گوشی شیائومی می میکس آلفا با قیمت 2800 دلار به فروش می‌رسد و باید آن را گران‌ترین گوشی حال حاضر جهان دانست. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اولیه شیائومی Mi Mix Alpha را در گجت تی وی مشاهده کنید و با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی جدید بیشتر آشنا شوید. نظر شما درباره این گوشی چیست و فکر می‌کنید شیائومی می‌تواند با می میکس آلفا انقلابی در صنعت تولید اسمارت فون‌ها ایجاد کند یا این گجت عجیب فقط یک نمایش تبلیغاتی برای نشان دادن توانایی‌های شرکت چینی شیائومی است؟

ویدیوی نگاه اولیه به گوشی شیائومی می میکس آلفا