شیائومی ردمی ۸

افشای قیمت و مشخصات شیائومی ردمی 8 در آستانه رونمایی از این گوشی

شیائومی ردمی ۸ (Xiaomi Redmi 8) پس از دریافت تاییدیه از نهادهای مربوطه، حالا در وب‌سایت چاینا تلکام ظاهر شده است. این اپراتور چینی علاوه بر طراحی، از قیمت و مشخصات شیائومی ردمی 8 نیز پرده برداشت.

تصاویری که مشاهده می‌کنید، در سایت شرکت مخابراتی چاینا تلکام و همین‌طور وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شده‌اند. از مشخصات شیائومی ردمی 8 باید به صفحه نمایش 6.21 اینچی با وضوح +720p و بدنه پلاستیکی اشاره کنیم.

مانند ردمی 8A، این گوشی هم از تراشه اسنپدراگون 439 قدرت خواهد گرفت؛ اما 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، آن را همراهی خواهند کرد که دو برابر ظرفیت حافظه در مدل A است. البته نسخه کم‌ظرفیت‌تر این دستگاه هم عرضه خواهد شد.

مشخصات شیائومی ردمی 8

در مشخصات اپتیک نیز گوشی جدید ردمی ارتقا یافته و حالا در پنل پشتی خود، یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی اما 8 مگاپیکسلی باقی مانده است. باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی، درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون، از دیگر مشخصات شیائومی ردمی 8 محسوب می‌شوند. این گوشی در رنگ‌های قرمز، سبز، آبی و مشکی موجود خواهد بود.

قیمت شیائومی ردمی 8

سایت چاینا تلکام، قیمت این محصول را 1600 یوان درج کرده که معادل 224 دلار است. البته از آنجایی که ردمی 8 ای کمتر از 100 دلار قیمت دارد، به نظر می‌رسد مبلغ درج شده اشتباه باشد. ضمن آنکه ردمی 7 نیز با حافظه 6+64 گیگابایتی، قیمت معقول‌تر 125 دلاری دارد.