تریلر گیم پلی ترمیناتور در بازی مورتال کمبت 11 را تماشا کنید

اولین تریلر گیم پلی شخصیت ترمیناتور آرنولد شوارتزنگر در بازی مورتال کمبت 11 (Mortal Kombat 11) منتشر شده است که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

در تریلر جدید بازی مورتال کمبت 11 شاهد قدرت نمایی شخصیت تی 800 هستیم، شخصیتی که طرفداران مجموعه سینمایی ترمیناتور به خوبی او را می‌شناسند و خاطرات خوبی از او دارند.

تا پیش از این، یک ویدیوی کوتاه از حضور ترمیناتور و جوکر منتشر شده بود اما جزئیاتی از گیم‌پلی اختصاصی آن‌ها ارائه نمی‌کرد. در این ویدیو می‌توانید اشارات مختلفی به نسخه‌های سینمایی ترمیناتور را رویت کنید؛ از انگشت شصت نشان دادن مشهور آرنولد تا سکانس شات گان مشهور فیلم روز داوری (Judgement Day). یکی دیگر از جزئیات این ویدیو، سکانس‌های اشعه ایکس است که ربات زیر پوست تی 800 را نشان می‌دهد.

تریلر گیم پلی ترمیناتور در مورتال کمبت 11 – Mortal Kombat 11

همان طور که مشاهده کردید، تمرکز اصلی تریلر تنها بر روی اکشن قرار دارد و با قاطعیت می‌توان گفت این شخصیت مهمان بازی، کاملا به منبع اصلی خود وفادار بوده است. این بدین معناست که طرفداران می‌توانند برای ورود دیگر شخصیت‌های مورد انتظار همچون جوکر و اسپاون نیز هیجان زده باشند. اتفاق خوب دیگر این است که برای بازی در نقش آرنولد شوارتزنگر مدت زمان زیادی منتظر نخواهید بود. این شخصیت در 8 اکتبر (سه‌شنبه 16 مهر) به بازی اضافه می‌شود.

با اینکه شخصیت تی 800، چهره دقیق آرنولد را دارد اما پس از شنیدن صدای او، احتمالا متوجه شده‌اید که صداپیشگی او را خود شوارتزنگر انجام نداده است. ما از این مسئله اطلاع نداشتیم و این شاید اتفاق ناامید کننده‌ای برای بعضی از طرفداران باشد. در مقابل، کیث دیوید (Keith David) که صداپیشگی اسپاون را در مجموعه کارتونی‌ آن برعهده داشت، اینجا نیز این به جای این شخصیت محبوب صحبت می‌کند.

علاوه بر شخصیت‌های نام برده، شایعاتی پیرامون حضور شخصیت‌هایی همچون فوجین (Fujin) و شیوا (Sheeva) از قسمت‌های قبلی مجموعه و همچنین اش ویلیامز از مجموعه کلبه وحشت (Evil Dead) شنیده می‌شود.

بازی مورتال کمبت 11 هم‌اکنون بر روی رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد و اگر از طرفداران سبک مبارزه‌ای هستید، حتما به تجربه آن بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بازی خیلی با حالی به نظر می رسه