سرفیس ایربادز مایکروسافت

سرفیس ایربادز مایکروسافت با قیمت نسبتا بالا و طراحی نه چندان گیرا معرفی شد

رونمایی از سرفیس ایربادز (Surface Earbuds)، غافلگیری رویداد 2019 مایکروسافت بود. در ادامه با این ایربادز وایرلس که ظاهر متفاوتی دارد، آشنا خواهید شد.

در مراسمی که کمپانی ردموندی به تازگی برگزار کرد، همگان منتظر ملاقات با تازه‌ترین تبلت هیبرید سرفیس پرو بودند؛ اما کمتر کسی انتظار رونمایی از سرفیس ایربادز را داشت.

قیمت سرفیس ایربادز مایکروسافت، تقریبا دو برابر اکوبادز آمازون

این ایربادز بی سیم با برچسب قیمت 249 دلاری، به هیچ وجه گجت ارزانی نیست؛ به ویژه وقتی که قیمت اکو بادز آمازون، 129 دلار است. پس شاید مایکروسافت روی قیمت‌گذاری سرفیس ایربادز یک ریسک کرده باشد. البته چندی پیش، پاوربیتس پرو (از برند Beats داکتر دِرِی) هم با همین قیمت عرضه شد و مشتریان زیادی جذب کرد.

طراحی سرفیس ایربادز را می‌توانیم منحصر به فرد توصیف کنیم، اما نه از جنبه‌ی خوب؛ چرا که در نگاه اول، چندان خوش استایل به نظر نمی‌رسد. درباره‌ی راحتی آن هم باید پس از استفاده نظر داد و دید چه بازخوردهایی از کاربران دریافت می‌کند.

اما به نکات مثبت بپردازیم. به گفته‌ی مایکروسافت، سرفیس ایربادز می‌تواند صدای فوق‌العاده‌ای تولید کند که البته از چنین گجت‌هایی، غیر از این هم انتظار نمی‌رود. همچنین دوام باتری آن (با احتساب کیس شارژ) 24 ساعت عنوان شده است. سازگاری با تمام پلتفرم‌ها از جمله اندروید و iOS دیگر ویژگی سرفیس ایربادز مایکروسافت به شمار می‌رود.

این ایربادز کاملا بیسیم از فیلترهای پیشرفته‌ای برای کاهش نویز استفاده می‌کند و دو میکروفون دارد تا صدای شما را هنگام مکالمه، با شفافیت به گوش مخاطب برساند.

البته هیچ سخنی از ضد آب بودن گجت به میان نیامد. همچنین به نظر نمی‌رسد سیستم حذف نویز سرفیس ایربادز، قابل رقابت با ایرفون بی سیم WF-1000XM3 سونی باشد که 230 دلار قیمت دارد. محبوبیت اپل ایرپادز را هم نباید فراموش کنیم. پس واقعا کمپانی ردموندی برای فروش این محصول 250 دلاری، کار دشواری خواهد داشت و چه بسا همان اشتباهی را تکرار کرده باشد که با هدفون‌های سرفیس مرتکب شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت خیلی بدی هم نداره دیگه با همون شرایط واقعا ارزش داره