رویداد Surface 2019 مایکروسافت

هرآنچه در رویداد Surface 2019 مایکروسافت معرفی شد را در اینجا ببینید

اگر رویداد پاییزی مایکروسافت را از دست داده‌اید نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با هرآنچه در رویداد Surface 2019 مایکروسافت معرفی شده٬ آشنا خواهیم کرد.

رویداد سخت افزاری سالانه‌ی مایکروسافت شب گذشته برگزار شد. گجت نیوز طبق روال هر ساله‌ی خود٬ تمامی اخبار مربوط به رویداد Surface 2019 را تحت پوشش خبری خود قرار داد٬ اما بسیاری از کاربران اخبار مربوط به این رویداد را از دست داده‌اند. صاحب ویندوز با معرفی جدیدترین دیوایس‌های خود شامل نسخه‌ی به‌روز شده‌ی سرفیس لپ تاپ و سرفیس پرو این رویداد را آغاز کرد. این شرکت سپس از نخستین سرفیس پرو قدرت گرفته از ARM پرده برداشت. سپس نوبت به هدفون سرفیس ایربادز و در انتها گوشی تاشو مجهز به دو نمایشگر مایکروسافت رسید. در ادامه شما را به صورت مختصر با هرآنچه در این رویداد معرفی شده٬ آشنا خواهیم کرد.

محصولات معرفی شده در رویداد Surface 2019

سرفیس لپ تاپ 3 – Surface Laptop 3

رویداد Surface 2019 مایکروسافت

شاید ظاهر سرفیس لپ تاپ 3 شبیه به نسل گذشته‌ی خود باشد٬ اما با یک نمایشگر 15 اینچی مجهز به تراشه‌ی AMD یا نمایشگر 13 اینچی با یک تراشه‌ی نسل دهمی اینتل ٬Ice Lake حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شما این لپ تاپ را می‌توانید با فناوری شارژ سریع٬ خیلی زود شارژ کنید٬ درگاه‌های USB-A و USB-C در دسترس کاربران هستند و یک میکروفون با برد طولانی نیز زیر قاب آن سوار شده است که می‌تواند صدای شما را به خوبی تشخیص دهد.

این دیوایس با قیمت پایه 999 دلاری برای مدل 13.5 اینچی و 1,199 دلاری برای مدل 15 اینچی از 22 اکتبر عرضه خواهد شد.

سرفیس پرو 7 – Surface Pro 7

رویداد Surface 2019 مایکروسافت

هفتمین نسل تبلت هیبریدی سرفیس پرو مایکروسافت نیز معرفی شد. این تبلت از تراشه‌های نسل دهمی اینتل قدرت می‌گیرد٬ به درگاه USB-A و USB-C و همچنین میکروفون‌هایی قدرتمند‌تر از نسل پیش مجهز شده است؛ هرچند عمر باتری این دیوایس از 13 ساعت اعلام شده٬ به 10 ساعت نزول پیدا کرده است.

سرفیس پرو ۷ با قیمت پایه 749 دلاری از 22 اکتبر روانه‌ی بازار خواهد شد.

سرفیس پرو ایکس – Surface Pro X

رویداد Surface 2019 مایکروسافت

خانواده سرفیس پرو حالا شامل یک مدل جدید مجهز به تراشه‌ی موبایلی شده و سازنده در بسیاری از ابعاد مختلف آن تغییراتی را اعمال کرده است. تبلت هیبریدی 13 اینچی سرفیس پرو ایکس به تراشه‌ی Snapdragon SQ1 مجهز است که اجازه‌ داده این کامپیوتر به خوبی باریک و سبک (5 میلی‌متر و 760 گرم)‌ باشد و در همین حال اتصال LTE را نیز ارائه کند. در اینجا یک قلم به نام Slim Pen نیز وجود دارد که در داخل کیبورد کاور قرار گرفته و شارژ می‌شود.

سرفیس پرو X مایکروسافت با قیمت پایه 999 دلاری از 5 نوامبر روانه‌ی بازار می‌شود.

سرفیس ایربادز – Surface Earbuds

رویداد Surface 2019 مایکروسافت

پس از معرفی از یک هدفون روگوشی در سال ٬2018 مایکروسافت سرانجام همراه با رونمایی از هدفون‌های بیسیم سرفیس ایربادز به جمع سازندگان هدفون‌های بیسیم اضافه شد. این هدفون‌ها در داخل قاب خود شارژ‌ می‌شوند. همچنین کنترل‌های لمسی روی بدنه‌ی آن‌ها قرار گرفته است که می‌توانید موسیقی‌های اسپاتیفای را به خوبی از طریق آن کنترل کنید.

این ایربادز بیسیم با قیمت پایه 249 دلاری از چند ماه دیگر عرضه خواهد شد.

سرفیس نئو – Surface Neo

رویداد Surface 2019 مایکروسافت

شرکت مایکروسافت همراه با معرفی گجتی به نام سرفیس نئو٬ آینده‌ی کامپیوترها را به تصویر کشید. این تبلت ویندوزی تاشو به دو نمایشگر مجزای 9 اینچی مجهز است که ترکیب آن‌ها یک نمایشگر 13 اینچی با فضای عملکرد زیاد را تشکیل می‌دهد. و خبر خوب اینکه شما می‌توانید با نصب یک کیبورد بیسیم به آن٬ بتوانید نئو را به یک لپ تاپ تبدیل کنید.

این نخستین دیوایس نامداریست که به پردازنده‌ی Lakefield شرکت اینتل و سخت افزاری در رده‌ی پرچمداران برای اجرای سیستم عامل تازه معرفی شده‌ی ویندوز 10 ایکس مجهز است.

ویندوز 10 ایکس – Windows 10X

رویداد Surface 2019 مایکروسافت

فقط یک نرم افزار حقیقی در رویداد Surface 2019 مایکروسافت معرفی شد٬ اما همان هم بسیار بزرگ و مهم بود. مایکروسافت یک سیستم عامل ویژه را برای دیوایس‌های مجهز به نمایشگر دوگانه نظیر سرفیس نئو٬‌ توسعه داده است. ویندوز 10 ایکس علیرغم اینکه کم مصرف‌تر از نسخه‌ی استاندارد ویندوز است و به رابط کاربر بهینه سازی شده‌ای برای نمایشگرهای دوگانه تجهیز شده٬ شامل یک استارت منوی مناسب لمس و جایگاه اپلیکیشن‌های به مراتب شکیل‌تر است.

این سیستم عامل همراه با سرفیس نئو و دیگر کامپیوترهای مجهز به نمایشگر دوگانه از پاییز سال 2020 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سرفیس دو – Surface Duo

رویداد Surface 2019 مایکروسافت

و در انتها یک مورد دیگر باقی‌ماند که مایکروسافت در رویداد شب گذشته‌ی خود از آن پرده برداشت. نکته‌ی جالب توجه اینجاست که این دیوایس٬ سیستم عامل ویندوز را نیز اجرا نمی‌کند. سرفیس دو به دو نمایشگر 5.6 اینچی مجهز است که مجموع آن‌ها در کنار هم فضای 8.3 اینچی را تشکیل می‌دهد. این گجت برخلاف دیگر محصولات صاحب ویندوز٬ به پلتفرم اندروید گوگل مجهز شده است. آن 360 درجه تا می‌شود تا کمک کند بتوانید به تماس‌های تلفنی خود نیز پاسخ دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از هر نظر که بخوای بگی واقعا همشون خوب بودن