ردمی نوت 8

تست مقاومت ردمی نوت 8 در برابر نفوذ آب (گجت تی وی)

شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Redmi Note 8) یک گوشی چینی با مشخصات میان رده و البته دوربین خوب است که اکنون می‌خواهیم مقاومت آن در برابر نفوذ آب را بسنجیم.

امروز به سراغ تست مقاومت ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) در برابر نفوذ آب رفته‌ایم تا ببینیم گوشی جدید شرکت چینی شیائومی چقدر در برابر نفوذ آب مقاوم است. شیائومی ردمی نوت 8 دارای نمایشگر 6.3 اینچی ال سی دی با وضوح 2340 در 1080 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 665، چهار یا شش گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین چهارگانه 48 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در یک ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر، باتری لیتیوم یونی 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 18 واتی و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است.

این گوشی چینی با قیمت 140 تا 195 دلار، بسته با میزان رم و حافظه، به بازار عرضه می‌شود. ردمی نوت ۸ نسل جدید ردمی نوت 7 سال گذشته است که توانست در بازار جهانی، نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند و فروش خیلی خوبی داشت. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت ردمی نوت 8 در برابر نفوذ آب را در گجت تی وی مشاهده کنید. برای این کار گوشی با آب شسته و سپس در آب غوطه‌ور شد و در نهایت قاب پشتی گوشی باز شد تا ببینیم چقدر آب به داخل دستگاه نفوذ کرده است.

ویدیوی تست مقاومت در برابر آب گوشی ردمی نوت 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالی هستین شما، ممنون بابت بی نقص بودن این گزارش