سایت های دانلود فیلم

وزیر ارتباطات: سرورهای سایت های دانلود فیلم با دستور دادستانی بسته شد

بستن سرورهای سایت های دانلود فیلم با اعتراض شدید کاربران فضای مجازی همراه شد که در همین رابطه وزیر ارتباطات اعلام کرد دادستانی دستور این مسدودسازی را به ارائه‌دهندگان خدمات میزبانی وب ابلاغ کرده است.

اخیرا سرورهای سایت های دانلود فیلم و سریال که مخاطبان بسیار زیادی نیز داشتند توسط مسئولان مربوطه مسدود شد. بستن سرورهای این سایت‌ها حواشی زیاد و اعتراض بسیاری را به همراه داشت تا آنجاکه پیج شخصی محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز از نظرات کاربران در امان نماند. از این رو وزیر ارتباطات با انتشار مطلبی در صفحه شخصی توییتری خود عنوان کرد دستور از سوی ما نبوده و این دستور از سوی دادستانی به ارائه‌دهندگان خدمات میزبانی وب ابلاغ شده است.

واکنش وزیر ارتباطات به بستن سرورهای سایت های دانلود فیلم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص بسته شدن سرورهای این سایت‌ها و همچنین اعتراض شدید کاربران در چند رشته توییت نوشت:

والله بسته شدن سایتهای دانلود فیلم به من مربوط نیست. دادستانی به ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب دستور داده و این وسط من هیچ کاره‌ام. مسئولیت ما وصل است و در قطع، مقام تشریفاتی هم نیستیم. وزیر ارتباطات در فیلترینگ اختیاری ندارد که از آن استفاده کند. باور کنید اگر اختیار داشتم از این اختیار مدت‌ها پیش استفاده می کردم. فردا همه این سایت‌ها، سرورهایشان را از ایران بیرون می‌برند و دوباره بازار مافیای فیلترشکن رونق می‌گیرد. بسیاری از کشورها با مشکل عدم رعایت کپی رایت مواجه هستند و روش‌های بهتری برای مدیریت این مشکل دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با عرض عذرخواهی .. (خود سانسوری) به شرف پدرت

    با سپاس

  2. از قدیم گفته‌اند: مالت را قرص بگیر، همسایه‌ات را دزد نگیر
    اینکه مخترع حق دارد از حقوق اختراعش برخوردار باشد، درست
    ولی توقع اینکه 8 ملیارد آدم، مفتی نگهبانِ حقوق یکنفر باشند، کاملاً نادرست است
    برداشت عوضی از قانون کپی رایت با اصول دموکراسی هم ناسازگار است
    کپی رایت یعنی کپی، رایت است
    و هیچکس نمیتواند همه را از حق کپی محروم کند