زد تی ای بلید 20

انتشار اطلاعاتی از گوشی‌های زد تی ای بلید 20 و ZTE بلید ای 5 (2020)

جزئیاتی از دو موبایل جدید ZTE روی سایت رگولاتوری آمریکا قرار گرفت. این گوشی‌ها، زد تی ای بلید 20 (ZTE Blade 20) و مدل 2020 بلید ای 5 (Blade A5) هستند.

اطلاعات انتشار یافته از سوی FCC، برخلاف معمول بسیار جامع است؛ به طوری که چندین عکس و بخشی از دفترچه راهنمای این دو دستگاه را شامل می‌شود. آن‌طور که پیداست، زد تی ای بلید 20 مشخصات قابل توجهی دارد؛ اما ZTE بلید ای ۵ را باید یک موبایل رده ابتدایی توصیف کنیم.

زد تی ای بلید 20

زد تی ای بلید 20

در پنل پشتی این گوشی هوشمند، ماژول دوربین مربعی شکل دیده می‌شود که یادآور برخی از پرچمداران جدید بازار است. در پنل جلو هم یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی وجود دارد. متاسفانه دفترچه راهنما، حاوی جزئیاتی درباره‌ی این دوربین‌ها نیست.

اما عکسی که دستگاه را بدون قاب عقب به تصویر کشیده، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن را آشکار کرده است. این باتری از طریق درگاه USB-C و با یک شارژر پرسرعت 18 واتی تغذیه می‌شود. ظاهرا زد تی ای بلید ۲۰ از چیپست مدیاتک قدرت خواهد گرفت. جک 3.5 میلی‌متری هدفون و گیرنده‌ی رادیو FM، از دیگر امکانات آن محسوب می‌شوند.

زد تی ای بلید A5 (مدل 2020)

وجود دوربین دوگانه و نبود حسگر اثر انگشت در پنل پشتی، حاکی از پایین رده بودن Blade A5 است. همچنین باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه، از طریق پورت میکرو یو اس بی و با توان 5 وات شارژ می‌شود. البته جک هدفون و گیرنده‌ی FM در این گوشی زد تی ای هم وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*